Waar moet ik opletten als ik ga rijden

Ik check altijd ff de bandjes en ketting voor ik wegrijd, een gewoonte geworden en geen verkeerde gewoonte denk ik.... Verder inderdaad of m'n remschijfslot eraf is.

En bij wat minder mooi weer check ik altijd buienradar.nl ;)

buidenrader inderdaad, en vooral nie te vergeten: flitsservice.nl ;)
 
Wel, je hebt de BRAVOK gelezen.

Hoe vaak je de BRAVOK controle moet doen is afhankelijk van het gebruik van je motor.

Als je, zoals ik, je motor elke dag gebruikt, is het nalopen van je motor een wekelijks iets. Dus ik ga niet elke dag mijn bandenprofiel en remvloeistof controleren.

Maar voor veel mensen is motorrijden iets wat niet elke dag wordt gedaan. Als je één keer per maand een ritje maakt, dan is het handig om voor elke rit BRAVOK te controleren.

De meeste rijders komen aan de kant te staan door benzineproblemen, slechte accu conditie, brekende koppelings/gaskabels, en lekke banden.
 
Ik check meestal of mijn zadel wel droog is, opdat ik mijn warme kont geen schrik aanjaag. :+
 
mooie fiets *O*

mis alleen nog de mf stickert


Klopt op de foto is de mf sticker nog niet te zien. 8-) Deze heb ik afgelopen donderdag binnen gekregen. Vrijdag heb ik voor het eerst met de mf sticker gereden. Tja foto's heb ik er nog niet van. Komt zeker nog *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan