Waar motor huren?

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.932
908
Den Haag
Facebook
Twitter
Kon helaas niet een recent onderwerp vinden.

Waar kan ik het beste/goedkoopste een motor huren?
Overal waar ik kijk is er een maximaal kilometrgae van 100-150 per dag.
Dat is natuurlijk veel te weinig en met 25 ct per extra km wordt het een duur dagje.

Iemand tips?
 
Eentje kopen.

Vind het persoonlijk ook te duur hoor.
Een keer een motor verhuurd aan iemand die naar de TT ging. Motor huur was al 9 tientjes dacht ik en daarna mocht hij nog €84 aftikken voor de extra kilometers. Dat loopt wel op...
 
heb paar keer gehurd bij www.motorrent.nl (heerlen, niet echt centraal in NL)
was toen relatief goedkoop, en is mij goed bevallen.
(ik ging wel altijd over de kms heen - opletten als je niet wilt bijbetalen)
 
Kon helaas niet een recent onderwerp vinden.

Waar kan ik het beste/goedkoopste een motor huren?
Overal waar ik kijk is er een maximaal kilometrgae van 100-150 per dag.
Dat is natuurlijk veel te weinig en met 25 ct per extra km wordt het een duur dagje.

Iemand tips?
Huren is al snel (erg) duur, zeker als je het eigen risico mee gaat rekenen.

Als je van plan bent om iets te kopen kun je misschien een lange proefrit onderhandelen waarvan de huurkosten af gaan van je aankoop bedrag.

Je kunt beter een goedkoop ding kopen eerlijk gezegd.
 
Ik heb zelf goeie ervaringen met silverline. En toen ik een weekend naar duitsland ging heb ik gewoon zitten rekenen met de aantal verwachtte kilometers en de motor voor een week gehuurd omdat het door de kilometers die je er bij kreeg goedkoper was. Daarbij kon ik in nederland dan nog een beetje rijden toen ik thuiskwam ^^
 
Ik heb jaaaaaaren terug wel eens een weekend een motor gehuurd bij Motoport en was zowel over de huurkosten als km kosten tevreden en vond het best betaalbaar.

Was toen bij Motoport R'dam.... (prijzen staan ook op de site als het goed is)
 
Ik heb terug wel eens een weekend een motor gehuurd bij Motoport en was zowel over de huurkosten als km kosten tevreden en vond het best betaalbaar.

Was toen bij Motoport R'dam.... (prijzen staan ook op de site als het goed is)
Misschien dat het jaaaaaaren terug nog wel betaalbaar was
 
Misschien dat het jaaaaaaren terug nog wel betaalbaar was


vond de motorport niet eens enorm veel duurder, het ligt ook een beetje aan het aanbod hoe of wat maar het scheelt minder in prijs als de gewone motorport onderdelen :P Bij mij kwam met uitrekenen er toen uit dat silverline het goedkoopste was en omdat het onder tilburg ligt ben je lekker snel bij de grenzen *D
 
De Valkenier, Barneveld. Neef van me heeft daar laatst een gsxr750 gehuurd. Ging wel naar de kleaute op de terugweg, maar ach dat kan de beste overkomen ;)
 
Je weet toch dat dit een Motor-Forum is? En dat dit topic 6 jaar oud is? En als je zelf zo'n Honda 2.0 hebt, waarom wil je er dan 1 huren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan