Waar motorbus huren?

Ik vind jullie hartstikke aardig mannen, maar graag even ontopic..

@rikkie cbr dat is ook nog een idee ja. Ik had eigenlijk deze topic geopend omdat ik dacht dat er vast wel in de randstad een verhuurbedrijf was die compleet zou zijn, niet dus 😋 dan weet ik genoeg. Dank jullie wel!
 
Nou, ik ken er niet veel hoor. Dat zijn geen die hard motorrijders zoals hier. En dan heb je nog de categorie ‘jongens die je willen helpen’ maar je eigenlijk keihard aan het versieren zijn, daar heb ik ook niet echt trek in 😋

Oh dan ben je snel klaar hier 😝

Maar goed motor ophalen dus. Waar? Ik ga volgende week zondag van de Achterhoek naar Den Haag.
 
Oh dan ben je snel klaar hier 😝

Maar goed motor ophalen dus. Waar? Ik ga volgende week zondag van de Achterhoek naar Den Haag.

Brengen en ophalen eigenlijk.
Haha, wij zouden moeten ruilen van huis.. ik moet van Leiden naar Gendringen 😋 Wat kom jij hier doen?
 
Laatst bewerkt:
Brengen en ophalen eigenlijk.
Haha, wij zouden moeten ruilen van huis.. ik moet van Leiden naar Gendringen 😋 Wat kom jij hier doen?

Hell no, mijn huis krijg je niet! 😝

Ah het linkpijp verhaal. Ja dat gaat niet werken dan. En als je nu eens wacht tot de temperaturen omhoog gaan? Dan is de afstand makkelijker te doen.
In principe is een motor in elke bus met 4 spanbandjes vast te zetten maar je moet wel even weten hoe.

En ik ga op bezoek bij La Diabla 😊
 
Hell no, mijn huis krijg je niet! 😝

Ah het linkpijp verhaal. Ja dat gaat niet werken dan. En als je nu eens wacht tot de temperaturen omhoog gaan? Dan is de afstand makkelijker te doen.
In principe is een motor in elke bus met 4 spanbandjes vast te zetten maar je moet wel even weten hoe.

En ik ga op bezoek bij La Diabla 😊

Ik had de vorige keer best wel wat moeite toen ik heen en weer ging. Vooral vanaf Utrecht is het bijna alleen maar 130 en recht, dus m’n lichaam verkrampte op een gegeven moment.. nu was het ook niet zo heel warm, maar goed, zit liever op m’n gemak in een bus haha.
De jongens van nolimitbikerz gaan me helpen, is een groep in Rotterdam :)

Gezellig! Met de motor of de auto? 🤔
 
Ik had de vorige keer best wel wat moeite toen ik heen en weer ging. Vooral vanaf Utrecht is het bijna alleen maar 130 en recht, dus m’n lichaam verkrampte op een gegeven moment.. nu was het ook niet zo heel warm, maar goed, zit liever op m’n gemak in een bus haha.
De jongens van nolimitbikerz gaan me helpen, is een groep in Rotterdam :)

Gezellig! Met de motor of de auto? 🤔

Zal vooral de kou zijn geweest. Uiteindelijk is 175km echt niet zoveel.

No offence maar klinkt als een Roof Boxter / lange achterbruggen groep?

Auto, ga daarna door naar Spijk om maandag weer aan het werk te gaan.
 
Zal vooral de kou zijn geweest. Uiteindelijk is 175km echt niet zoveel.

No offence maar klinkt als een Roof Boxter / lange achterbruggen groep?

Auto, ga daarna door naar Spijk om maandag weer aan het werk te gaan.

Mwuah valt wel mee. Zijn een paar jongens die eigenlijk gewoon altijd op de motor zijn haha. Vind het wel wat hebben, dat driften 🤔

Nou, door die rit ben ik soort van wel gelijk klaar met lange afstanden..
even echt heel off-topic, maar rijd jij elk weekend dus heen en weer?
 
als je van plan bent om vaker de motor over langere afstanden met een bus te vervoeren is het misschien het overwegen waard om een trekhaak onder je auto te laten monteren en dan gewoon een aanhanger huren , veel goedkoper !

roy, wat je ver haalt is lekker ;-)
 
als je van plan bent om vaker de motor over langere afstanden met een bus te vervoeren is het misschien het overwegen waard om een trekhaak onder je auto te laten monteren en dan gewoon een aanhanger huren , veel goedkoper !

roy, wat je ver haalt is lekker ;-)

Zeker. Het is niet dat ik het vaak van plan ben, maar iemand met een motor zou standaard een trekhaak onder de auto moeten hebben. Je weet maar nooit..
 
Ik heb geen tijd, maar wil even goed jouw nr. wel hebben hoor :P

Maar uh, een inrijklem kun je ook simpel met vier balken, schroeven, en een accuboormachine maken.
Tenminste, zo heb ik het wel eens voor nood gedaan....

Twee balken met evenwijdige tussenruimte (breedte voorband) uit elkaar leggen.
Een derde balk over het uiteinde van de twee balken leggen en vastschroeven.
En dan de vierde balk onder de twee balken (voorkant) door leggen. Deze mag gerust iets langer dan rest. (stabiliteit)
 
Ik heb geen tijd, maar wil even goed jouw nr. wel hebben hoor :P

Maar uh, een inrijklem kun je ook simpel met vier balken, schroeven, en een accuboormachine maken.
Tenminste, zo heb ik het wel eens voor nood gedaan....

Twee balken met evenwijdige tussenruimte (breedte voorband) uit elkaar leggen.
Een derde balk over het uiteinde van de twee balken leggen en vastschroeven.
En dan de vierde balk onder de twee balken (voorkant) door leggen. Deze mag gerust iets langer dan rest. (stabiliteit)

Soms is het beter om een topic tot z'n eind te lezen....-O-
Het is dus al geregeld:/
 
Terug
Bovenaan Onderaan