Waar motoronderhoud in (de buurt van) Gouda?

Richardg

Die hard MF'er
17 sep 2003
762
0
Vanochtend zag ik tot mijn stomme verbazing een briefje bij http://www.mc-kruisinga.nl/ (Kruisinga) op de deur hangen waarop stond aangekondigd dat ze er 25 september helemaal mee stoppen. Binnen even nagevraagd, het bleek dat ze nu liever zelf de boel sloten dan over een half jaar of driekwart jaar gedwongen worden het te doen :( .

Maar goed (of eigenlijk: niet goed), na de grote beurt morgen ben ik dus het adres voor het onderhoud van mijn motor kwijt. Is er hier nog iemand uit (de buurt van) Gouda die mij een ander adres kan aanraden? In Gouda of directe omgeving zou wel prettig zijn ;) .
 
Vanochtend zag ik tot mijn stomme verbazing een briefje bij http://www.mc-kruisinga.nl/ (Kruisinga) op de deur hangen waarop stond aangekondigd dat ze er 25 september helemaal mee stoppen. Binnen even nagevraagd, het bleek dat ze nu liever zelf de boel sloten dan over een half jaar of driekwart jaar gedwongen worden het te doen :( .

Maar goed (of eigenlijk: niet goed), na de grote beurt morgen ben ik dus het adres voor het onderhoud van mijn motor kwijt. Is er hier nog iemand uit (de buurt van) Gouda die mij een ander adres kan aanraden? In Gouda of directe omgeving zou wel prettig zijn ;) .

Oke, de geruchten waren dus toch waar...

Het enige wat in de buurt zit is Goedhart - Bodegraven.

Daar heb ik zelf ook mijn motor in onderhoud, en moet zeggen
tot op heden geen klachten.
 
Knoppers motoren is ook niet al te ver weg, en behoorlijk goedkoper dan Goedhart. Zit voorin Rotterdam (gezien vanuit Gouda). Ik kom bij beiden, over beiden geen klachten..
 
Motorkelder in Capelle ad Ijssel, ben daar al jaren tevreden klant. Klote van Kruisinga trouwens, nooit leuk al seen middenstander zijn deuren moet sluiten.
 
Dat = zwaar k..t ik ben benieuwd ,zal hun ff aanspreken heb nl een blade gekocht overjarig bij hun waardoor mijn garantie tot 05-2006 = en waar ik hiermee tercht moet .....

iemand al zoiets mee gemaakt???


Vanochtend zag ik tot mijn stomme verbazing een briefje bij http://www.mc-kruisinga.nl/ (Kruisinga) op de deur hangen waarop stond aangekondigd dat ze er 25 september helemaal mee stoppen. Binnen even nagevraagd, het bleek dat ze nu liever zelf de boel sloten dan over een half jaar of driekwart jaar gedwongen worden het te doen :( .

Maar goed (of eigenlijk: niet goed), na de grote beurt morgen ben ik dus het adres voor het onderhoud van mijn motor kwijt. Is er hier nog iemand uit (de buurt van) Gouda die mij een ander adres kan aanraden? In Gouda of directe omgeving zou wel prettig zijn ;) .
 
gaan ze dicht????


ben er zaterdag nog geweest om een motor te zoeken. niets wees erop dat ze de boel wilden sluiten. Ze vertelden me zels dat ze in oktober waarschijnlijk enkele voor mij interessante motoren binnen zouden krijgen....
 
Zit zelf aan een fiets van Hans van Wijk te denken uit Zoetermeer, weet het zaterdag pas zeker. De service is tot nu toe wel in orde.
 
Dat = zwaar k..t ik ben benieuwd ,zal hun ff aanspreken heb nl een blade gekocht overjarig bij hun waardoor mijn garantie tot 05-2006 = en waar ik hiermee tercht moet .....

iemand al zoiets mee gemaakt???

Waarschijnlijk heb je gewoon fabrieksgarantie? Daar kun je bij iedere motorzaak die dealer van dat merk zijn terecht.

Als het gaat om een occasion met garantie... Het hele klantenbestand word door een andere motorzaak (waarschijnlijk Goedhart) die dus ook alle lopende garanties over neemt. Het is/gaat allemaal netjes geregeld worden hoor.

Helaas ben ik daarmee wel mijn baan kwijt '(

Donderdag 23 en vrijdag 24 september zijn er trouwens kijkdagen, waar je alle kleding, helmen en occasions nog een keer kunt bekijken. die zullen zaterdag 25 september allemaal geveild worden. Ook voor particulieren dus, zeker komen, word een groots gebeuren.
 
Goedhart motoren in Bodegraven.
Is al genoemd, maar goede service en een fijne zaak.
Misschien een rondritje motorzaken maken? :] :]
 
gaan ze dicht????


ben er zaterdag nog geweest om een motor te zoeken. niets wees erop dat ze de boel wilden sluiten. Ze vertelden me zels dat ze in oktober waarschijnlijk enkele voor mij interessante motoren binnen zouden krijgen....
Kennelijk hebben ze afgelopen maandag na veel wikken en wegen besloten om er toch maar een punt achter te zetten, dus het kan kloppen dat je zaterdag nog niets gemerkt hebt, toen hadden ze nog niet besloten ermee te stoppen.

Maar nogmaals: Kruisinga sluit dus definitief de deuren op 25 september. De tekst van het briefje dat op de deur hangt (en sinds gisterenmiddag een uur of 3 ook is te vinden op de http://www.mc-kruisinga.nl/ (website van Kruisinga)) luidt:

Beste motorvrienden,

Nee, we zij niet failliet. Maar het doek valt wel voor Motorcentrum Kruisinga.

Graag hadden we met onze hobby een bescheiden boterham verdiend. Maar we hebben ons niet staande kunnen houden in de machtsstrijd om de marktaandelen.

Vier jaar hebben we vol enthousiasme en heel veel inzet deze toko gedraaid. Het spijt ons voor al die leuke en trouwe klanten. Maar met plezier je werk doen, elke dag weer, is toch wel erg belangrijk. En de laatste tijd was het niet leuk meer.

Op zaterdag 25 september zal de volledige voorraad en inboedel geveild worden. Kijkdag is op donderdag de 23e en vrijdag de 24e. Meer informatie volgt nog op deze site. Daarna is het einde oefening. De Vrijmarkt van 2 & 3 oktober komt daarmee te vervallen.

Voor vragen blijven we bereikbaar via e-mail: info@mc-kruisinga.nl

Thomas

Dus, het is jammer maar helaas, maar Kruisinga is binnenkort niet meer '(
 
Ook ik vind het zwaar kl*(*$te. Ik ben er dit jaar 10 jaar klant en ik werd er altijd goed geholpen en het was er gewoon erg gezellig. Gezelligheid die bij alle grote jongens ver te zoeken is.

Ik wens Thomas, Johan en alle medewerkers van Kruisinga veel sterkte toe!!!

We zullen Kruisinga missen.
 
Mammoet in Haastrecht (is wel voornamelijk gericht op Kawa, maar staat bekend als een goede monteur)

Jammer van Kruisinga, al onze bikes kwamen daar vandaan, ook de kleding.
De mensen die er werkten waren altijd erg behulpzaam en vriendelijk.
 
Jammer van Kruizinga.

Dus de vrijmarkt op 2 en 3 oktober gaat ook niet meer door ;(

Wat ik nu gelezen heb, wordt alles op een veilingdag verkocht, dus geen opheffings uitverkoop :?

Wat betreft een andere zaak voor je onderhoud, Ron van der Plaats vind ik altijd wel geschikt.
Is in feite een eenmanszaakje, service is goed.
 
Ik dacht, ik ga nog ff langs.

Zijn ze al gesloten |(


Oke, het is lullig dat ze moeten stoppen.
Maar ze hadden ons als motorrijder toch wel een beetje kunnen matsen, bv. 50% korting op onderdelen en ass.
 
[knip]

Helaas ben ik daarmee wel mijn baan kwijt '(

Donderdag 23 en vrijdag 24 september zijn er trouwens kijkdagen, waar je alle kleding, helmen en occasions nog een keer kunt bekijken. die zullen zaterdag 25 september allemaal geveild worden. Ook voor particulieren dus, zeker komen, word een groots gebeuren.

K** dat je je baan kwijt raak.

Maar hoe gaat het die zaterdag dan, als ik bv. een helm wil.

Moet ik dan wachten tot dat deze gevield wordt, of kan ik er
de hele dag een bod op doen?
 
K** dat je je baan kwijt raak.

Maar hoe gaat het die zaterdag dan, als ik bv. een helm wil.

Moet ik dan wachten tot dat deze gevield wordt, of kan ik er
de hele dag een bod op doen?

Er zijn de 23e en 24e kijkdagen, dus kunnen kledingstukken en helmen gepast worden. En nog een heleboel uitlaten, dempers, koffers en andere onderdelen liggen uitgestalt, alles met een nummer erop.

Dan op die zaterdag zal er begonnen worden met de motorfietsen veilen (geloof ik) en daarna komen alle helmen en kledingstukken aan bod, alles per stuk. Behalve echt heel goedkope kleine dingen die gaan per bundeltje. De veiling zelf is niet in het pand van kruisinga maar op een nog nader te bepalen plaats in de buurt.
 
Er zijn de 23e en 24e kijkdagen, dus kunnen kledingstukken en helmen gepast worden. En nog een heleboel uitlaten, dempers, koffers en andere onderdelen liggen uitgestalt, alles met een nummer erop.

Dan op die zaterdag zal er begonnen worden met de motorfietsen veilen (geloof ik) en daarna komen alle helmen en kledingstukken aan bod, alles per stuk. Behalve echt heel goedkope kleine dingen die gaan per bundeltje. De veiling zelf is niet in het pand van kruisinga maar op een nog nader te bepalen plaats in de buurt.


ik vraag me af wat die kijkdagen en de veiling voorstellen... de interessante motoren staan al bij goedhart in de showroom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan