Waar motortrailer te huren in het Gooi ?

Patser

MF'er
16 feb 2003
206
0
Alkmaar
Wij gaan vanaf 15 mei lekker een weekje op vakantie naar zuid Frankrijk en willen twee motoren meenemen. Echter de motortrailer bij Kuperus-verhuur in Hilversum blijkt in reparatie te zijn en ze weten niet of die op tijd klaar zal zijn. Verder ken ik geen zaak in de buurt die een motortrailer in de verhuur heeft.

Weten jullie misschien iets in de buurt van Hilversum ?
Ik heb namelijk geen zin om naar bijvoorbeeld naar Limburg te gaan voor een trailertje.

en iemand nog leuke tips voor routes door de Pyreneën ?

Alvast bedankt !

Paul
 
Ik heb dit ook jaren gedaan, niet in de buurt van het Gooi overigens. Heb toen uitgebreid navraag gedaan, maar wat mij opviel was dat de echte verhuurbedrijven woekertarieven rekenden. (Voor een week of 3 a 4 kon je de aanhanger zelf zo'n beetje kopen)

Heb uiteindelijk een aanhanger gehuurd bij een motorzaak, die doorgaans toch wel een exemplaar over hebben. Vaste prijs afgesproken: ƒ 130 voor 2,5 week. (tarief 1999, zal inmiddels wel meer zijn)
 
Bedankt voor de Tips !

Inmiddels ben ik gebeld door Kuperus verhuur, ze garanderen mij dat de motortrailer voor vrijdag gerepareerd is. Echter ze zijn wel prijzig met 25 euro per dag '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan