Waar naar toe volgend weekend met de tent en wie gaat er mee.

superrobke

MF veteraan
Donateur
14 nov 2014
4.323
11.242
venlo
Volgend weekend 15 t/m 17 september wordt het nog mooi weer, dus ga ik nog een keer met de tent en motor op stap. Maar waar naar toe. België of Luxemburg, of toch lekker naar de Eifel.

De camping waar ik altijd naar toe ging, is een paar jaar gelden weg gespoeld, en die komt dus ook niet meer terug. De sfeer was er prima, vuurtje stoken geen probleem en de laatste jaren was het sanitair ook schoon. En dat op een Duitse camping :+ . Maar ja dat is voorbij.

Dus wie weet er nog een leuke camping in Luxemburg , België of Eifel.

En zijn er nog liefhebbers die volgende week ook die kant op willen gaan. Niks samen rijden of routes rijden. Alleen op de zelfde camping.
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad een leuke camping zo te zien en de omgeving daar ken ik wel, met hele leuke bochten.
 
Hutterscheider hof misschien, zuid eifel, motor hotel met camping, goed bevallen laatst 👍

Of camping du nord, tenten of zon barrel naast rivier met gezamenlijke stookplekken
 
Hutterscheider hof misschien, zuid eifel, motor hotel met camping, goed bevallen laatst 👍

Of camping du nord, tenten of zon barrel naast rivier met gezamenlijke stookplekken
Dat zijn zeker ook leuke plekken om naar toe te gaan en heb ze ook op mijn lijstje gezet.
 
Nou ik ga naar campingkautenbach in Luxemburg. Vertrek wordt vrijdagmiddag, ik moet nog wat uit slapen na de nachtdienst :z

Maar dan is het ook :] pakken en wegwezen.

Zolang is het niet rijden van af Venlo.

Maar nu is de vraag, zit ik daar in het weekend alleen, of zijn er nog meer liefhebbers die komend weekend die kant op willen.

Ik hoor het wel. Ik heb er zin in 8-).
En voor de gene die geen tent hebben er zijn kleine hutjes te regelen op de camping.

Ik hoor het wel, oja de weersverwachting is dik in orde.
 
Ik hoor het wel, oja de weersverwachting is dik in orde.

Het weer in Luxemburg lijkt me niet helemaal ok hoor... 😅

1000021012.png
 
Ik kan de komende 2 weken niet motorrijden maar het is wel zeker een leuk initiatief.
Veel plezier voor iedereen die erheen gaat
 
He wat grappig, ik zit daar vlak bij van vrijdag tm maandag (op Camping Le Moulin/High Chapparal).
Kautenbach ri. Wilz ga ik zeker ook rijden zaterdag of zondag. Nog andere tips voor leuke routes in de regio?
 
Ik heb vanmiddag de motorzaak gebeld, ben er niet bij in limburg met kamperen, hij is helaas niet klaar,, jammer. voor mij wordt het kamperen dus een weekje later
 
He wat grappig, ik zit daar vlak bij van vrijdag tm maandag (op Camping Le Moulin/High Chapparal).
Kautenbach ri. Wilz ga ik zeker ook rijden zaterdag of zondag. Nog andere tips voor leuke routes in de regio?
er is maar 1 tip, gewoon bochtjes rijden, het weg dek in Luxemburg is toch wel van een prima kwaliteit.
camping Le Moulin is ook leuk, 2 jaar geleden nog geweest. veel plezier daar.
 
Hou ons op de hoogte hoe en wat. Zeker als je vanavond aan de bar hangt!! Jaloers maar kon niet mee.
CB500: yes, ik heb er ook één. (Zogenaamd van mijn vrouw maar die rijdt maar 2 dagen per jaar of zo. Zelf heb ik een transalp700 maar die CB pak ik dikwijls voor stuurwerk in de buurt!)
 
Vandaag een lekker rondje Luxemburg gedaan, met wat kleine stukjes van Duitsland en België er bij. Traditie getrouw even op de koffie in Vianden.
20230916_113214.jpg

Hier na weer lekker door gereden, onderweg nog een stop gemaakt in Esche Sure en daar een lekker broodje Ham op.

IMG-20230916-WA0018.jpeg


Nee de wesp heb ik er niet bij op.
Heel de tijd lekker bochtjes gepakt, het was een topdag.

20230916_172504.jpg


Morgen weer naar huis, maar dat gaat ook via een mooie weg, al zal dat wel minder zijn dan vandaag. 8-)
 
Het is intussen een week verder en in kan zeggen, ik was de enige motorrijder met de motor op de camping.
Nog een tip: mocht je naar deze camping gaan, blijf voor de brug, aan de rechterkant heb je een leuk stuk waar geen stacaravans staan. Er is een kleine brug waar mee je naar het toiletgebouw gaat. En er zijn vuurkorven beschikbaar en stoelen om te gebruiken.

Groetjes 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan