Waar naartoe voor 6 dagen?

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Hallo allemaal :W

Over twee weken ga ik er met een paar maten effe tussenuit, het idee was eerst Ardeche / Dordogne in Frankrijk, tentje achterop en lekker sturen maar :]

Echter... doordat wij wat foutjes hebben gemaakt met de planning hebben we helaas maar 6 dagen rijplezier ipv het dubbele, dus wij twijfelen nu eraan of het nog zinvol is om zover naar het zuiden te gaan ivm de heen- en terugtocht.

Ik zat nu zelf te denken aan noord-oost Frankrijk, binnendoor ernaartoe, daar kamperen en cruisen, en weer binnendoor terug. Hebben jullie nog leuke adviezen??

Uiteindelijk zal het weer van grote invloed zijn waar we uiteindelijk naartoe zullen gaan :)

Bedankt alvast.
 
ik ga eind mei 5dagen weg,zwitserland, italie ,oostenrijk.
wij gaan donderdag t/m maandag dus woensdag na het werk vertrekken en de eerste overnachting in luxemburg,scheeld voor ons weer 400km.
volgende dag snelweg naar zurich en dan binnendoor over de passen en zondag weer richting huis en dan maandag middag weer thuis -O-
 
Tentje opzetten in de elzas (relatief goed weer)
en dagtochten door Vogezen en Zwarte Woud maken?
 
tja, je kan in 1 dag naar de Middellandsezee rijden.
Kwestie van vroeg vertrekken, elk uur ff 10 minuten pauze nemen en voila!

Heb je nog 4 dagen over om nog ff de Middellandsezee in te plonsen :)
 
Denk ook Vogezen, Eifel en rond de Moezel.
 
Vorig jaar hebben we in de Vogezen 5 dagen rond gereden en dat is uitermate goed bevallen. We hadden in Gerardmer een hotel maar in Bussang is een motorhotel dat door nederlanders wordt gerund. Een maat van me is daar geweest en was het daar goed bevallen .Mocht je voor de vogezen kiezen is de Route des Cretes een aanrader , ongeveer 80 km. Loopt van St Marie aux Mines tot aan Thann . Sucses
 
Terug
Bovenaan Onderaan