waar o waar stekker spanningsregelaar?

nukem

Die hard MF'er
2 jan 2009
714
0
Brummen
Wie weet waar ze de stekkers voor de spanningsregelaar verkopen voor een 95-er fireblade. Tevens ben ik op zoek naar nieuwe bekabeling (de 3 gele draden) naar de dynamo. Ik ben niet zo'n elektrisch wonder dus ik zou ook graag weten wat voor een draden dat zijn. Mijn dank zal weer groot zijn!!!
 
Bij mijn weten maakt het niet uit hoe je de 3 gele draden aansluit. Als je die onderling verwisseld is het dus geen probleem.

Ik heb trouwens zelf ook niet de originele stekker maar gewoon losse kabelschoenen. Werkt prima, alleen niet idiot proof met montage...
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn weten maakt het niet uit hoe je de 3 gele draden aansluit. Als je die onderling verwisseld is het dus geen probleem.

Ik heb trouwens zelf ook niet de originele stekker maar gewoon losse kabelschoenen. Werkt prima, alleen niet idiot proof met montage...

Het probleem is dat bij mij de stekkerverbinding compleet afgefikt is. Ik bedoel die 3 gele draden onder het zadel. De draden lagen zelfs al helemaal bloot... Daarom wil ik ook die draden compleet met stekkers vervangen. Ik hoop zo van die ellende af te zijn..

Bananenman, bedankt voor de link, hier heb ik wat aan. Maar welke draden moet ik nu hebben? Zijn het deze http://www.rdae.nl/draad-en-kabel/e...3_146?osCsid=9de9f97aa753b8c97607e92797b3c895 onder aan de pagina, die gele?
En wie weet zo hoe die stekker eruit ziet voor op de spanningsregelaar? Ik heb namelijk geen idee omdat ie er bij mij niet meer op zit..
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf draden gebruikt van een oude stoomstrijkijzer , deze draden verbranden niet en blijven soepel. Er tussen gezet , steker onder het zadel weg en met goede strakke faston klemmen (kabelschoenen)gekocht bij radio centrum Utrecht rechtstreeks op de SR gezet.

PS die link is super :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan