waar o waar vind ik deze rubbers?

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
..wie weet waar ik ze kan halen ?

full
 
Hallo Rogier
misschien Zondag in Wormer , op de beurs van de Engelse motorclubs
ik heb ze gisteren nog zien liggen bij FTR classic motorsports in
Krimpen a/d Ijssel
deze rubbers zitten ook op Seeley frames om de tank op te laten rusten

Eldert
 
Laatst bewerkt:
Hallo Rogier
misschien Zondag in Wormer , op de beurs van de Engelse motorclubs
ik heb ze gisteren nog zien liggen bij FTR classic motorsports in
Krimpen a/d Ijssel
deze rubbers zitten ook op Seeley frames om de tank op te laten rusten

Eldert

hoi Eldert ! .. ben een beetje gebonden aan krukken en zodoende geheel niet mobiel, anders was ik graag gegaan !! Lagen ze bij FTR alszijnde 'te koop' ?? wat jij weet ? of waren ze even van een frame afgehaald ? .. ze zijn voor een Rickman-frame :) dit keer ! .. (ik had je GP voorvork zien staan en meteen de telefoon gepakt en doorgegeven aan Jos, die hem geloof ik binnen een half uur bij je had opgehaald/ gekocht ! hij is er erg blij mee, kan ik je vertellen ! zijn project schiet nu echt op)
 
Hallo Rogier
ik had al van Paul uit Assendelft vernomen dat je geopereerd was
de tankrubbers lagen in een glazen vitrinekastje en zijn voor de verkoop
heb jij de Ceriani vork van de Hercules W2000 nog te koop ?

Groeten Eldert
 
Hallo Rogier
ik had al van Paul uit Assendelft vernomen dat je geopereerd was
de tankrubbers lagen in een glazen vitrinekastje en zijn voor de verkoop
heb jij de Ceriani vork van de Hercules W2000 nog te koop ?

Groeten Eldert

Hey Eldert, ik heb hem vorige week verkocht.. paul had nog wel mooie staan toch ?! of waren dat niet de goede ? Ik zal FTR eens bellen ! hoop echt dat ze ze hebben :) :Y dank voor de tip !
 
Hey Eldert, ik heb hem vorige week verkocht.. paul had nog wel mooie staan toch ?! of waren dat niet de goede ? Ik zal FTR eens bellen ! hoop echt dat ze ze hebben :) :Y dank voor de tip !

Rogier mijn vriendin werkt tegenover FTR, als je wilt kan zij ze ophalen dan zijn ze per Katana-Express zaterdag in 3-bergen. Moet jij effe bellen naar FTR wat je nodig hebt.
 
Rogier mijn vriendin werkt tegenover FTR, als je wilt kan zij ze ophalen dan zijn ze per Katana-Express zaterdag in 3-bergen. Moet jij effe bellen naar FTR wat je nodig hebt.

Hey ! dankjewel voor het aanbod !! :} (ook aan vriendin !) .. Ik kan ze daarna alleen ook niet in 3bergen ophalen en om jullie te vragen om ze hier af te gooien gaat denk ik te ver 8-) ik zal ze eens bellen of dat verzenden ook kan
 
Daar zeg ik geen nee tegen! binnenkort weer eens afspreken :)
Dus hij is dan echt bijna af? hou je topic met smart in de gaten 8-)
 
Rogier,

Ik kijk wel even voor die rubbers als ik op de beurs in Wormer loop ik ga er toch met mijn broer heen ik heb ze zelf ook nodig ik kan je ze dan wel opsturen.

PS hoe gaat het nu met je?.. Gr Ed..
 
Hey Ed,

Misschien zie ik je daar ,ik ga er ook ff heen en je raadt nooit waarvoor!
Begint met t.. en eindigt op ..ankrubbers.

Gr. Rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan