waar o waar vind ik deze rubbers?

Rogier,

Ik kijk wel even voor die rubbers als ik op de beurs in Wormer loop ik ga er toch met mijn broer heen ik heb ze zelf ook nodig ik kan je ze dan wel opsturen.

PS hoe gaat het nu met je?.. Gr Ed..

(gaat steeds beter ! dankjewel :) ..volgend jaar weer meerijden op de motor hopelijk :Y )
.. ik zet even mijn nummer neer: ********* (indien nodig) stel je ziet ze liggen :) ik heb er ongeveer 10 nodig .. ben wel benieuwd wat ze kosten moet ik toegeven, heb jij een idee ? €3 p/st ?
 
Laatst bewerkt:
.. wie dichtbij De Bilt woonr en ze nodig heeft.. ik kan ze mee laten komen.. ze rekenen €10 voor het verzenden, dus die deel ik door het aantal bestellenden (inmiddels al 4) ..

GuiltyGert: ik zie een Read Titan tank, CB50 racer, T500 etc etc :P

roept u maar :Y

€3,50 per stuk kosten ze ! ( en nee, ik krijg ze niet goedkoper dan dat..ook niet bij veelafname :N .. dus wil er niets aan verdienen !)
 
Beetje mosterd na de maaltijd, maar deze rubbers lijken heel veel op de Kawasaki tankrubbers van mijn Z1000 MK2

Misschien zijn de maten anders :

De rubbers van de Kawa zijn (rubbers beetje dichtgeknepen) :

binnendiameter 25 mm
buitendiameter 39 mm
lengte 48 mm



Groet,
Harry
full
 
Beetje mosterd na de maaltijd, maar deze rubbers lijken heel veel op de Kawasaki tankrubbers van mijn Z1000 MK2

Misschien zijn de maten anders :

De rubbers van de Kawa zijn (rubbers beetje dichtgeknepen) :

binnendiameter 25 mm
buitendiameter 39 mm
lengte 48 mm



Groet,
Harry[afbeelding]
harry, dank je wel voor het meedenken hoor !!! als ik een keer die maten zoek.. weet ik meteen waar ik ze misschien kan bestellen ! dus ik ben blij met je foto en de info ! :}

staat genoteerd ! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan