waar o waar vind ik originele parts ?

mario2012

Die hard MF'er
17 okt 2009
783
3
Bleiswijk
Hallo mensen. Ik wil mijn div 600 vrbouwen tot een streetfighter. Op zich al een uitdaging..
Ik ben nu op zoek naar onderdelen. Ik wil simpel beginnen. Namelijk topkuip eraf, zelf kroonplaten frezen (cnc man) en daarop glimmende tellertjes en dito koplampen. Dubbele natuurlijk. Misschien meteen rvs leidingen en van mijn standaard uitlaat, dus 2 maal een 2in2 een 4in1 maken. Ik kan een hoop zelf maar zoek originele spulletjes die ik niet zelf kan maken.

Waarschijnlijk hebben meer van jullie dit probleem en start ik dit topic om onze geheime adresjes en sites met elkaar te delen.

Ofniedan..?

Greetz Mario
 
O ja, het lijkt me ook leuk om hier met elkaar te praten over welke onderdelen van welke motoren je over kunt zetten zonder te veel te moeten lassen en slijpen.. Ik ga nieuwe kroonplaten maken en kan dus mijn voorvork verbreden. Misschien wil ik daar wel een bredere voorwiel in maar welke ?? :?

Dat soort dingen kunnen we hier ook met elkaar delen. :Y
 
Hallo sjorrit. Het is ook niet echt plan A om er een breder wiel in te plaatsen. Ik loop als beginnende ombouwer tegen een hoop vragen in mijn hoofd aan. En ik weet zeker dat heeel veel mensen hun standaard fiets best wel een beetje willen opleuken maar dan wel met hun ideeen.

Ik heb al een goed beeld met wat ik met de voorkant wil doen en heb daar ook de mogelijkheden voor. In principe is dit topic voor de mensen die eigenlijk willen gaan verbouwen of customizen tot streetfighter maar hulp nodig hebben van mede hobbyisten van hetzelfde niveau. Starters dus. :W

En een hoop mensen zoals ik bezitten een motor maar ook een gezin en dus wil je met handige tips qua sites voor onderdelen, maar ook simpele doe het zelf tips toch tot een stoere maar toch unieke fiets te komen. :]

Ik ben een ervaren cnc man en tevens kan ik een beetje tig lassen dus kan een hoop zelf doen zoals ik al zei. Maar zo kan iedereen elkaar helpen of kent iemand met net dat ene deel wat jij zoekt. :)

Trouwens niet met verzoekjes komen voor beunhaasklusje, want daar heeft deze jongen geen zin in.. :Z

Tenzij we elkaar kunnen helpen natuurlijk !


Kortom,. dat is de bedoeling van dit topic..
 
kwestie van inlezen me dunkt. sub fora bevat genoeg topics erover dus ff vor gaan zitten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan