Waar onderhoud???

XV 750

MF'er
6 aug 2002
68
0
Arnhem
Omdat ik dicht bij Duitsland woon vraag ik me af of een onderhoudsbeurt voor mijn brik daar goedkoper is.

Heeft iemand hier ervaring mee???

Alvast :} voor de reacties
 
Zelf doen lijkt me waanzinnig leuk maar, omdat ik twee linker handen heb is dat wellicht niet zo verstandig (ik denk, dat ik eens ga beginnen met olie verversen en filters vervangen).

Het idee, dat Duitsland goedkoper zou kunnen zijn kwam eigenlijk bij me op, omdat ik hier regelmatig lees, dat onderdelen bij bijvoorbeel louis.de goedkoper zijn dan in Nederland.
 
Zelf doen lijkt me waanzinnig leuk maar, omdat ik twee linker handen heb is dat wellicht niet zo verstandig (ik denk, dat ik eens ga beginnen met olie verversen en filters vervangen).

Het idee, dat Duitsland goedkoper zou kunnen zijn kwam eigenlijk bij me op, omdat ik hier regelmatig lees, dat onderdelen bij bijvoorbeel louis.de goedkoper zijn dan in Nederland.

Het zou bést kunnen dat de onderdelen daar goedkoper zijn, dat weet ik gewoonweg niet, doch ik heb wel verhalen gehoord over het uurloon aldaar, én de manier van tellen, en daar werd ik toch écht niet vrolijk van.
 
Hmmm, als er verder geen reacties komen dan moet ik dit toch even uit dokteren.

Ga ik gewoon eens op zoek naar een paar motor-garages daar. Ff kijken of het mogelijk is om vooraf een prijs af te spreken.

Is er toevallig iemand die een aantal bedrijven voor motoronderhoud in Duitsland kent (niet te ver van Nijmegen s.v.p.)???
 
Terug
Bovenaan Onderaan