Waar onderhoudsbeurt uit laten voeren in omgeving Utrecht?

LoesS

MF'er
26 okt 2018
31
13
Ik heb mijn Honda CB600F uit 2004 nu een jaar en heb zo'n 5000 km gereden en hij heeft de hele winter buiten gestaan (Ik heb wel af en toe gereden).

Nu wil ik hem een kleine beurt laten geven niet al te ver van Utrecht. Weten jullie waar ik dat het beste kan doen wat betreft prijs/kwaliteit? Ik las op dit forum berichten van 10 /15 jaar geleden dat Arie Molenaar goed maar duur is en Goedhart goedkoper. Misschien is er in de tussentijd het een en ander veranderd en/of is er een kleinere garage ofzo in de buurt van Utrecht die ook goed is en niet zo duur. Ik wil zelf geen onderhoud uitvoeren.

Alvast dank voor een reactie!
 
Hallo Loes, kijk eens bij MVM in De Meern! Mijn motormaat is daar uiterst tevreden over.
Zelf kom ik wel bij Molenaar, maar dan de blauw/witte kant, en Goedhart te onpersoonlijk/verder weg.
Of in Houten bij Motor Quick Service, schijnt ook prima te zijn.

Succes
 
De mannen bij Molenaar leveren goed werk.
En wat is dan (te) duur? Honderden meer???

Je moet ook nog naar huis, trambaan naar Utrecht is dichtbij. Tenzij iemand je ophaald en brengt...
 
Laatst bewerkt:
Hallo Dutchy748, Nou vanaf ongeveer €100 meer voor een kleine beurt vind ik het wel de moeite waard om naar een ander te gaan.
Bedoel je dat je soms niet kan wachten als ze een beurt geven en ik dan met de tram naar huis kan? De motor heeft nu een kleine beurt nodig, maar ik ga alleen dus het is inderdaad wel een goed idee om na te gaan of ik daar kan wachten!
 
Hallo Viaantje, Dank voor je reactie! Wat bedoel je met de blauw/witte kant?

Scratch-2.jpg
 
Ik heb mijn Honda CB600F uit 2004 nu een jaar en heb zo'n 5000 km gereden en hij heeft de hele winter buiten gestaan (Ik heb wel af en toe gereden).

Nu wil ik hem een kleine beurt laten geven niet al te ver van Utrecht. Weten jullie waar ik dat het beste kan doen wat betreft prijs/kwaliteit? Ik las op dit forum berichten van 10 /15 jaar geleden dat Arie Molenaar goed maar duur is en Goedhart goedkoper. Misschien is er in de tussentijd het een en ander veranderd en/of is er een kleinere garage ofzo in de buurt van Utrecht die ook goed is en niet zo duur. Ik wil zelf geen onderhoud uitvoeren.

Alvast dank voor een reactie!

Alle motorzaken zullen prima onderhoud verrichten, daar is het werkplaats tarief dan ook naar.
ik heb een Pb gestuurd voor het geval Ede niet te ver van Utrecht vandaan is :)
 
hallo Loes,
Woon zelf ook in de regio Utrecht, en stuur alle vrienden en bekenden naar Snel motoren in Utrecht.
Is gewoon een goede techneut, die voor een nette prijs degelijk werk levert.

Vraag bij dealers altijd even het uurtarief op, daar zitten nml behoorlijke verschillen tussen.
 
Ben toch wel nieuwsgierig wat je hiermee wil zeggen?

Dat hij zichzelf de botte fuckman (ofzo) noemt en liever de slechte boodschap brengt dat er meer vervangen moet worden dan verwacht (en de motor dus technisch weer in orde is) dan dat hij de klant tevreden houdt door concessies te doen en een lagere rekening te presenteren (en de klant binnenkort weer voor de deur staat met een gebrek dat gelijk meegepakt had kunnen worden)
 
Dat hij zichzelf de botte fuckman (ofzo) noemt en liever de slechte boodschap brengt dat er meer vervangen moet worden dan verwacht (en de motor dus technisch weer in orde is) dan dat hij de klant tevreden houdt door concessies te doen en een lagere rekening te presenteren (en de klant binnenkort weer voor de deur staat met een gebrek dat gelijk meegepakt had kunnen worden)

Dat klinkt als een hele ingewikkelde manier om te zeggen dat iemand eerlijk en duidelijk is :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan