Waar op letten bij aankoopprijzen

  • Onderwerp starter IK WIL VERWIJDERD WORDEN
  • Startdatum
I

IK WIL VERWIJDERD WORDEN

Guest
He allemaal,
Ik ben helemaal groen op het gebied van motors en ik ben me nu aan het oriënteren op m'n eerste motor. Nu worden overal prijzen gevraagd, maar ik heb geen idee of het reële prijzen zijn. Hebben jullie goede tips waar ik op moet letten om een te hoge prijs te voorkomen?

Ik zag bijvoorbeeld ergens een honda magna (750cc) uit 1985 staan met 25.000 km op de teller. Wat zou hier een redelijke prijs voor zijn?

alvast bedankt voor reacties!
 
Heel eenvoudig:
zet je PC aan, surf naar Google en zoek dan op je gewenste motor wat de diverse aanbieders er voor vragen.

Bij een motorboer zal de prijs wat hoger liggen. Is logisch omdat die er garantie bij geeft. Aan de andere kant: heb je niets in te ruilen, dan is er wat meer te onderhandelen over de prijs.
 
He allemaal,
Ik ben helemaal groen op het gebied van motors en ik ben me nu aan het oriënteren op m'n eerste motor. Nu worden overal prijzen gevraagd, maar ik heb geen idee of het reële prijzen zijn. Hebben jullie goede tips waar ik op moet letten om een te hoge prijs te voorkomen?

Ik zag bijvoorbeeld ergens een honda magna (750cc) uit 1985 staan met 25.000 km op de teller. Wat zou hier een redelijke prijs voor zijn?

alvast bedankt voor reacties!

Geen idee wat de gek er voor geeft denk ik :Y
 
Kijk en vergelijk.
Voor dealers/handelaars kun je terecht op bv bikenet.nl

Goed opletten of het 'meeneemprijzen' zijn of met garantie en of er nog afleverkosten berekend worden.

Op marktplaats kun je snel zien hoeveel aanbod er is voor een type en wat ze er gemiddeld voor vragen. Meestal kan er dan nog zat vanaf :)

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan