Waar op letten bij aanschaf GSX 1400

surfdude

MF'er
14 jan 2008
76
0
Heb bij de dealer een GSX 1400 zien staan waar ik serieus in geinteresseerd ben, en graag hoor ik van jullie waar ik op moet letten als ik deze motor aanschaf. Wat zijn de zwakke punten, en wat verdient extra aandacht omdat dit me klauwen vol geld kost als het gerepareerd dient te worden. Hoor het graag.
 
bij welke dealer heb jij je dream bike zien staan. ik gaat er waarschijnlijk 1 kopen. hoop dat jij een andere op het oog heb.

tip post je vraag is op deze site bij GSX1400 PART4*DE BULL BAR*
 
Heb bij de dealer een GSX 1400 zien staan waar ik serieus in geinteresseerd ben, en graag hoor ik van jullie waar ik op moet letten als ik deze motor aanschaf. Wat zijn de zwakke punten, en wat verdient extra aandacht omdat dit me klauwen vol geld kost als het gerepareerd dient te worden. Hoor het graag.

Surfdude..kijk eens in deze topic en succes verder met je eventuele keus voor een GSX 1400 :]

En graafie alvast welkom bij de club ;)

GSX1400 Part 4 *De Bull Bar*
 
Laatst bewerkt:
Uit welk bouwjaar heb je er 1 gezien? Zwakke punten zijn de lekkende achterschokbrekers van de bouwjaren 2001 tot 2003 en kromme remschijven. Sommige mensen veranderen nooit iets aan de vering en dan lijken ze niet te lekken, tot ze een keer versteld worden. Dan is het alleen op te lossen door het vervangen van de hele schokbreker. Verder kan de injectie op deellast wat stoterig zijn, maar dat is op een testbank wel goed af te stellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan