Waar op te letten aanschaf motor??

ilsee10

MF'er
13 jun 2011
44
0
Beverwijk
Dag mannen,

Ik ga woensdag een motor aanschaffen (dat is wel de bedoeling, als de motor oke is).

Een yamaha mt03 uit 2008 met een Engels kenteken.

Waar moet ik op letten??????

het word mijn eerste motor, en waarom geen Nederlandse motor? Ik zag deze staan en het scheelt mij 2000euro want meer heb ik ook niet, ik wil een zo mooi mogelijke en nieuwe mogelijke motor voor het geld wat ik te besteden heb. Want hier in Nederland kan ik geen mt krijgen uit 2008 voor dat geld. En overigens het invoeren daar heb ik al rekening mee gehouden. (motor is al in Nederland)

Het gaat mij meer om de kwaliteit en de technische kant van de motor. Dus heeft iemand ervaring met mt's? of goede tips?

u bent van harte welkom!
 
ja de man van wie ik de motor wil gaan kopen zei dat tegenwordig de nieuwere motoren koplampen flat beam hebben en rechtuit schijnen? klopt dat, of probeerd hij mij dat aan te praten?

ik ben zo achterdochtig namelijk omdat ik een vrouw ben van 22 jaar en waarschijnlijk iedere man mij van alles denkt aan te kunnen smeren :p dus vandaar. Er staat 12000 km op de teller dus het valt mee!
 
bpm is volgens mijn berekening plus keuring 500 euro intotaal! hoogstens! vergeleken met de vraagprijs er bij gerekend is het nog erg goedkoop.

Ik zat eerst op een vrouwen motor forum maar de vrouwen laten alles doen door hun mannen dus vandaar dat ik maar op deze forum terecht kwam.
 
bpm is volgens mijn berekening plus keuring 500 euro intotaal! hoogstens! vergeleken met de vraagprijs er bij gerekend is het nog erg goedkoop.

Ik zat eerst op een vrouwen motor forum maar de vrouwen laten alles doen door hun mannen dus vandaar dat ik maar op deze forum terecht kwam.

En staat ie bij een dealer, handelaar, particulier...?
Staat ie uberhaupt in nederland? Want zoiets ruikt niet pluis.

Vuistregel: Als het te mooi om waar te zijn lijkt, is het waarschijnlijk ook zo.
 
hij staat bij een particulier die meerdere motors met een buitenlands kenteken verkoopt.. ja daarom wou ik al tips over waar ik op moest letten :P ik hoop echt dat het wat is!

Maar op www.belastingdienst.nl kan je papieren uitprinten wat je moet invullen voordat je de motor in wilt voeren. Ik neem deze gewoon mee en als ik de motor wel aan ga schaffen dan verplicht ik die geen gewoon die papieren samen in te vullen met mij, dit omdat je alle gegevens nodig moet hebben. En ik niet zometeen gegevens wil missen als ik de motor eenmaal heb!
 
ja de man van wie ik de motor wil gaan kopen zei dat tegenwordig de nieuwere motoren koplampen flat beam hebben en rechtuit schijnen? klopt dat, of probeerd hij mij dat aan te praten?

ik ben zo achterdochtig namelijk omdat ik een vrouw ben van 22 jaar en waarschijnlijk iedere man mij van alles denkt aan te kunnen smeren :p dus vandaar. Er staat 12000 km op de teller dus het valt mee!
Hoi Ilse, 1988.. goed bouwjaar :+

Effe ontopic. Je moet vooral letten op je gevoel bij de motor en verkoper. En neem inderdaad een objectief iemand mee, want je bent zelf al snel verkocht / verliefd en dan zie je de gebreken niet meer...

Dat flat beam verhaal kan zeer goed kloppen, maar zeker weten doe ik het voor de MT03 niet. 12.000 is natuurlijk peanuts. Gewoon kijken dus, dan even een paar dagen nadenken en de knoop doorhakken.

succes!
 
hij staat bij een particulier die meerdere motors met een buitenlands kenteken verkoopt.. ja daarom wou ik al tips over waar ik op moest letten :P ik hoop echt dat het wat is!

Maar op www.belastingdienst.nl kan je papieren uitprinten wat je moet invullen voordat je de motor in wilt voeren. Ik neem deze gewoon mee en als ik de motor wel aan ga schaffen dan verplicht ik die geen gewoon die papieren samen in te vullen met mij, dit omdat je alle gegevens nodig moet hebben. En ik niet zometeen gegevens wil missen als ik de motor eenmaal heb!
't is toch niet Jack de 'nigeriaan' :?
 
252868_10150655146680258_810345257_19328817_4719654_n.jpg


verliefd :D

253598_10150655145805258_810345257_19328803_2613920_n.jpg

samen met mijn mooie fiets ;) hij rijd geweldig en voor een motor uit 2008, 12000 km. 2950 euro en 500euro bpm doe ik het beter dan andere :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan