Waar op te letten aanschaf motor??

ilsee10

MF'er
13 jun 2011
44
0
Beverwijk
Dag mannen,

Ik ga woensdag een motor aanschaffen (dat is wel de bedoeling, als de motor oke is).

Een yamaha mt03 uit 2008 met een Engels kenteken.

Waar moet ik op letten??????

het word mijn eerste motor, en waarom geen Nederlandse motor? Ik zag deze staan en het scheelt mij 2000euro want meer heb ik ook niet, ik wil een zo mooi mogelijke en nieuwe mogelijke motor voor het geld wat ik te besteden heb. Want hier in Nederland kan ik geen mt krijgen uit 2008 voor dat geld. En overigens het invoeren daar heb ik al rekening mee gehouden. (motor is al in Nederland)

Het gaat mij meer om de kwaliteit en de technische kant van de motor. Dus heeft iemand ervaring met mt's? of goede tips?

u bent van harte welkom!
 
Mt-03 is wel een erg toffe motor, leuke knallen.

wel erg goedkoop waar komt dat prijsvershil door?

Er was een belg voor mij, die had eerder gereageerd, en ook een aanbetaling gedaan. Want hij moest nog het geld bij elkaar krijgen en hij had een maand de tijd om de rest van het bedrag bij elkaar te krijgen. Wat hem dus niet is gelukt en ik dat bedrag van die belg als korting kreeg op het verkoop bedrag.

Maar deze man handelt in motoren die niet worden verkocht in Engeland of Italie en die krijgt hij dan van een motor dealer uit deze landen vandaan. Vaak omdat ze de nieuwere motoren op de markt willen brengen.

Maar normaal verkoopt hij de motoren vaak aan duitsers omdat deze geen bpm hoeven te betalen maar voor mij is dit ook goedkoper als ik hem via hem koop en hem laat invoeren in Nederland.

:) :) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan