waar op vakantie met de motor in nederland

_gijs_

MF veteraan
7 jan 2004
4.128
5
noord limburg
Hallo, Ik en mn vriendin willen graag een weekje met de motor op vakantie.
Omdat mn vriendin pas twee weekjes heer rijbewijs heeft, willen we niet te ver weg, en waren dus aanhet denken om in Nederland te blijven.
Iedereen zegt altijd dat er in nederland ook zal moois te zien is, en dat geloof ik best, Waar adviseren jullie ons naar toe te gaan? welke provincie?
Dus waar je leuk kunt rijden, maar waar verder ook wat leuks te zien is?

Limburg kennen we nu wel zo'n beetje, omdat we daar zelf vandaan komen!
 
ik zou mooi naar het zuiden v/h europa gaan sinds het zomerweer hier nog steeds :r


op veluwe kun je heel mooi rijdeen, genoeg campings verder in het oosten ook mooie wegen en omgeving..
 
mijn schoontante woont in apeldoorn en daar lijkt het me ook wel mooi rijden. Bosrijke omgeving enzo.

Kan ook aan mij liggen dat ik dit mooi vind aangezien ik in Den Helder woon. Weinig bos (wel 1) en alles plat

(wel leuke duinroute btw)
 
Deze vakantie ga ik met de motor naar Limburg *D *D > Valkenburg daar kan je ook prima rijden beetje heuvels, Snelweg Duitsland, De eifel...dus een mooie plaats om te toeren.

http://www.campingdendriesch.nl
leuke camping leuke omgeving en nu maar hopen dat het weer meezit :( :(
 
Veluwe :} Afwisselend

Heb zelf in Apeldoorn gewoond en je kan echt alle kanten oprijden.

Campings in overvloed daar!
 
Achterhoek, Twente, Overijsel, Drenthe, Noordoostpolder (Urk, Schokland), Friesland, Waddeneilanden.

Of bekijk eens moderne architectuur, Amersfoort, Almere, Ijburg-Amsterdam etc.
 
Zuid Oostelijk van Nijmegen. Gebied tegen de Duitse grens bij Berg en Dal is erg leuk rijden.
Maar waarom wil je perse in NL blijven als je in Limburg woont. IK zou lekker de grens over gaan naar de Ardennen.
 
zoek de kuststrook op,terrasje hier en daar,leuke eettentjes langs het strand,een afzwaaier maken naar aalsmeer daar effe bij gemoedelijke meneer Wegman langs met zijn sloperij en 200 danig door de zon verbleekte opgestelde brikken in plantenkassen en daarbuiten (doet een beetje chernobielachtig aan),de schiphol vliegtuigspotplek ook daar in de buurt met z'n frietkar,het sluizen complex in ijmuiden,camping in egmond aan zee met er vlak naast een reus van een berg waarop je leuk ravotten kunt met een eigen offtheroad onder aanmoediging van de campinggasten,het zeeaquarium in bergen aanzee,stuk uitgebeten asfalt afrijden tussen hargen aan zee en petten langs de kabbelende golfjes(beetje strafbaar),nieuwe gokhallen en ander amusement(marinemuseum) in den helder,meer schiet me zo even niet te binnen :}
 
Laatst bewerkt:
zeeland, zuidhollandse eilanden. Lekker rijden, kleine en grote wegen.
Kom maar een bakkie doen als je in de buurt bent.
 
in elk geval leuke reakties,
Mischien gaat t wel een tripje langs de kust worden,
eerst zeeland, en dan een paar dagen later een stuk omhoog langs de kust en daar ene paar daagejs op een camping!


Maar mischien toch de veluwe


kom maar met meer tips hoor!
 
Deze vakantie ga ik met de motor naar Limburg *D *D > Valkenburg daar kan je ook prima rijden beetje heuvels, Snelweg Duitsland, De eifel...dus een mooie plaats om te toeren.

http://www.campingdendriesch.nl
leuke camping leuke omgeving en nu maar hopen dat het weer meezit :( :(

Zorg wel dat je genoeg sloten bij je hebt en blijf bij je motor in de buurt want het dievengilde ligt hier in valkenburg altijd op de loer in de zomer. :( :(
Verder kun je van hieruit idd. leuke tochten naar Luxemburg en de eifel maken.
 
op de svr site elke drie dgn een nieuwe camping al-in route naar het noorden en via afsluitdijk weer terug.
je kan ook in de trekkers hutten ze zijn er nog steeds heb geen tent bij je.......

anwb knmv mag svr etc
 
Hallo, Ik en mn vriendin willen graag een weekje met de motor op vakantie.
Omdat mn vriendin pas twee weekjes heer rijbewijs heeft, willen we niet te ver weg, en waren dus aanhet denken om in Nederland te blijven.
Iedereen zegt altijd dat er in nederland ook zal moois te zien is, en dat geloof ik best, Waar adviseren jullie ons naar toe te gaan? welke provincie?
Dus waar je leuk kunt rijden, maar waar verder ook wat leuks te zien is?

Limburg kennen we nu wel zo'n beetje, omdat we daar zelf vandaan komen!
Friesland.Lange wegen,mooi groen,watersport.
 
Zorg wel dat je genoeg sloten bij je hebt en blijf bij je motor in de buurt want het dievengilde ligt hier in valkenburg altijd op de loer in de zomer. :( :(
Verder kun je van hieruit idd. leuke tochten naar Luxemburg en de eifel maken.

De motor staat op de camping verborgen achter een muur van kratten bier *D *D *D
Maar ik zal er extra aandacht aan besteden wanneer we de motor elders stallen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan