Waar opnieuw verchromen omgeving Nijmegen?

jochem2805

MF'er
21 sep 2009
30
0
Hallo,

Ik ben mijn motor het opknappen en heb wat chroom onderdelen die verweert zijn. Wat kan ik hier aan doen. Opnieuw laten verchromen, maar waar. In de buurt van Nijmegen woon ik.

Alvast bedankt,

gr jochem
 
In Nijmegen kom ik om 4 dagen te wandelen de meeste jaren!!

Maar voor verchromen raadt ik je echt www.hegin.nl aan, is een niet al te grote onderneming waar je zelf de spullen op donderdag aanlevert en op maandag weer afhaalt. (3/4 uur rijden voor je, te doen dus)

Daar zit geen tussenhandel bij die er ook aan willen verdienen, google maar eens, er zit heel veel verschil in prijzen bij het laten verchromen, en verchromen en verchromen zit ook zomer en winter verschil in.

Ik zit zelf ook in die zoi, maar mag het niet voor anderen doen.
 
Hallo,

Ik ben mijn motor het opknappen en heb wat chroom onderdelen die verweert zijn. Wat kan ik hier aan doen. Opnieuw laten verchromen, maar waar. In de buurt van Nijmegen woon ik.

Alvast bedankt,

gr jochem
Gebruikte uitlaten zal bijna niemand voor je willen verchromen, het roet in de uitlaat verpest het chroombad....

Andere dingen (behalve plastic) is heel goed mogelijk....

Voor de mensen in het zuiden des lands: als je iets wilt laten verchromen, dan is dit een goed adres in de buurt van Louis in Aken:

Damm Chrom in Aken (D)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan