Waar parkeer jij je motorfiets?

Nu nog voor de deur aan een ketting vast aan het huis. Vanaf augustus gaat ie lekker droog in de garage, en weet je wat.. op het terein stond ook nog een huis, dus gaan we daar maar wonen, scheelt 's morgens een stuk lopen. *D
 
Ik parkeer hem in mijn fietsenhok.
Heb hiervoor een speciaal draaibokje voor gekocht bij Motoport voor de achterband :}
In het begin waren er twee man nodig en 10 minuten.
Nu doe ik alles alleen en sta binnen een paar seconden buiten :)
 
Motor staat in de voortuin.
Ik wil ook wel een huis met garage maar die garages kosten bij ons ongeveer € 50.000 :(
 
in de tuin, onder afdak, en als het slecht weer is (slagregen e.d.) dan mag ie in de keuken slapen :) ... zolang ik het hok in de tuin niet verbouwd heb dattie erin kan
 
Wij hebben geen omloop naar de achtertuin, dus staat ie in de voortuin. Gezien de verzekeringsvoorwaarden staat ie daar vast aan een verankerd oog aan de schuur. Als ie net gepoetst is zit er ook nog een hoes om, maar zo vaak poets ik niet...
 
woon in A'dam ZO, motor staat dus binnen in de (woon)kamer. Mooi droog en warm en weg van tastgraage handjes. had vroeger een oude motor, die stond buiten. Hebben die k^&%%tzakken aan de carbs lopen draaien. Stelletje hondekoppen dat het zijn. Met de mille durf ik het risico niet te nemen. Staat zelfs binnen op slot want een deur is niet iets wat ze lang tegenhoud.
Maar goed, nog ff en ik woon niet meer in de randstad, helemaal beu daaro.

Succes enzo.
Emiel
 
Ik parkuleer mijn KTM'etje in de kelderbox.
Past prima.

Als ik testmoteren mee heb wordt het wat lastiger.
Meeste passen niet en moeten dus in de gang van de kelderboxen staan.

Laat ze het maar niet horen want echt veilig is de buurt niet. Wil nog wel eens een Duc, Honda, MV, R1 of ander duur speelgoed meenemen en meer dan een stuurslot/ remschijfslot heb ik niet....

14 dagen op nwe. Goldwing in de rondte gereden en die heb ik enkel op stuurslot voor de deur moeten parkeren. Is iets minder voor de gemoedsrust.
 
We wonen in een hofje in een rustige buurt. Geen doorgaand verkeer dus. Scheelt wel een hoop (al zijn er wel een aantal auto's opengebroken een paar jaar geleden).

Zoals Spider al meldde: wilen best een garage maar dezelfde woning met garage moet je 50000 euro meer voor neertellen.
Mocht ik een meevaller bij de loterij hebben dan komt dat er als eerste.
 
Nu nog in een openbare parkeergarage achter de auto van een vriend.
Kheb net een flatje gekocht met gesloten 45 m2 garage :9~ , dus binnenkort plek zat om te sleutelen.
 
Zomers in de schuur, achter een stalen deur, en aan een grondanker.
In de winter mooi in de huiskamer 8-)
 
Ik denk dat ik met mijn fiets moeilijk achterom zal kunnen in die smalle gangetjes en dan nog een scherpe bocht te nemen door een te kleine tuindeur om in de achtertuin te komen.

Ik had hetzelfde probleem, maar dat hebben we inmiddels opgelost gewoon twee deuren te monteren. Alleen de tent met nog worden vervangen door een definitief afdak.

P5200015.JPG
 
Brik van mij staat gewoon buiten. 2 sloten + stuurslot, hoes erom en klaar. In de winter mag die weer in de garage, maar dat is me nu teveel werk.

Als jij die 2 sloten erop moet gooien en ook nog eens in de weer moet met een hoes, ben je dan niet sneller klaar met de motor in de garage te zetten? :?

Wij hebben de motoren lekker warm in de (ze noemen het) garage staan. Allebei op stuur- en remslot.

Op mijn werk parkeer ik hem altijd in de parkeergarage (uiteraard op stuur- en remslot).


CAT
 
De mijne staat in een garagebox van iemand anders. Met het stuurslot en een schijfslot.
En de garage kan ook nog op slot natuurlijk :P

Helaas moet ik wel eerst met de auto om mijn motor te halen. Kstap niet op de fiets met een helm enzo hè? :)

Maar hij staat nu tenminste binnen :)
 
's Avonds leg ik de motor na een kusje op de komlamp en een aai over het zadel onder bed... :+

Nee.. staat nu nog onder een zeiltje in de achtertuin, maar ik ga m'n schuur uitbreiden met een motorhok met ruimtje voor 2 Trudes. :)
 
Mijn Div staat in mijn achtertuin:

P1040030.JPG


Ondertussen is de rommel in de tuin al weg, maar voor de rest is er niks veranderd. Moet met de motor eerst door een pad van 78 cm breed en 20 meter lang, daarna door een schuttingdeur van 70 cm breed voordat ik in de tuin ben.

In de tuin staat ie op stuurslot en schijfslot, en ik gooi er een zeiltje overheen.
 
In de schuur... Beetje krap door de deur, maar spiegeltje rechts inklappen en het past net... :)

Wel 7-8 keer steken om de draai te maken naar de schuur... of effe een draai aan de fiets op de jiffy... })
 
Op maandag 10 juni 2002 15:30 schreef DeGroteMuis het volgende:
In de schuur... Beetje krap door de deur, maar spiegeltje rechts inklappen en het past net... :)
Wel 7-8 keer steken om de draai te maken naar de schuur... of effe een draai aan de fiets op de jiffy... })
M'n motor wordt iedere dag gebruikt dus daar zou ik s niet aan beginnen!
 
Ondertussen is de rommel in de tuin al weg, maar voor de rest is er niks veranderd. Moet met de motor eerst door een pad van 78 cm breed en 20 meter lang, daarna door een schuttingdeur van 70 cm breed voordat ik in de tuin ben.

In de tuin staat ie op stuurslot en schijfslot, en ik gooi er een zeiltje overheen.
[/quote]

Jezus wat een zooi, na zo'n verbouwing moet de motor er heel warmpjes er bij staan volgens mij. Maar, heb je de dakgoot ook schoon gemaakt want anders loopt de boel in de kamer/bijkeuken onder ?

Mijn ktm staat in de garage en de duuk tijdelijk achter in de uitbouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan