Waar parkeer jij je motorfiets?

Mijn Div staat in mijn achtertuin:

P1040030.JPG


Ondertussen is de rommel in de tuin al weg, maar voor de rest is er niks veranderd. Moet met de motor eerst door een pad van 78 cm breed en 20 meter lang, daarna door een schuttingdeur van 70 cm breed voordat ik in de tuin ben.

In de tuin staat ie op stuurslot en schijfslot, en ik gooi er een zeiltje overheen.


Heeft er bij jullie in de buurt misschien een ontploffing plaatsgevonden met al die troep?
Wat kun je nou met € 0,50 doen? De hele dag met een winkelwagentje lopen. :+


CAT
 
In het door mij zelf gebouwde schuurtje :)

(Nou ja,zelf gebouwd......ik heb een handige buurman ;) )
 
Mijn Div staat in mijn achtertuin:

P1040030.JPG


Ondertussen is de rommel in de tuin al weg, maar voor de rest is er niks veranderd. Moet met de motor eerst door een pad van 78 cm breed en 20 meter lang, daarna door een schuttingdeur van 70 cm breed voordat ik in de tuin ben.

In de tuin staat ie op stuurslot en schijfslot, en ik gooi er een zeiltje overheen.

Laat mij raden?
Je woont in Enschede?
 
Heeft er bij jullie in de buurt misschien een ontploffing plaatsgevonden met al die troep?
Wat kun je nou met € 0,50 doen? De hele dag met een winkelwagentje lopen. :+


CAT

Yup, ik woon in Enschede....ongeveer 300 meter bij SE Fireworks uit de buurt, deze foto stamt van ongeveer 2 maanden na de ontploffing....
 
Laatst bewerkt:
Bij mij stond ie lekker op het balkon
en als ik weer een nieuwe heb staat ie daar weer
 
..Ik ben op zoek naar een ander huis, zodat ik 'm in de schuur kwijtkan. Nu staat hij nog voor de deur op de stoep. Wel met zeer actieve buurtbewaking, maar tegen het weer doet dat niks natuurlijk.
 
We hebben sinds kort een ander huisje, en er wordt gebouwd aan een schuurtje voor de brommer. Totdat het zover is staat ie in een garage een stukje verderop als het langdurig koud weer is en in de achtertuin onder een zeiltje als het een tijdje wat beter weer is. In het vorige huis stond hij altijd voor de voordeur in de voortuin.
Ik heb de deur van het schuurtje wel wat breder besteld: 95 cm dagmaat. :]
 
Mijn motor staat bij mijn zwager in de garage.
Nadeel is dat ik eerst 10 minuten met de auto of achterop bij mijn man moet
om mijn motor op te halen.
Maar ja soms moet je keuzes maken, de motor van manlief moet binnen staan en thuis
i.v.m woonwerkverkeer dus echt dagelijks nodig.
 
Zomers meestal in de eerste schuur die ik tegenkom op het erf.
In de winter bijna altijd de achterste.Deze laatste heeft verwarming en dat vinden ze wel lekker om in te starten. :+ :+
Voor de rest staan ze altijd goed verankert tegen het weglopen. Het blijven dinosaurussen onder de bikes tenslotte. :? :z
 
Bij mij staat hij naast mijn televisie en bankstel gewoon in de huiskamer. Een mooier meubelstuk heb ik niet in huis en het is het heerlijk warm. Als ik ga rijden dan heb ik "haar" zo buiten en bij thuiskomst rij ik "haar" zo door de gang weer de kamer binnen.

Ik moet ook zeggen dat vreemden nog wel eens raar staan te kijken, maar mensen die mij kennen weten dat er een hechte band bestaat tussen mij en de Suzuki.
 
achter het huis onder de veranda met men schijfremslot en stuurslot.

Als hij stil gelegd wordt dan komt hij in de garage of in de kelder, hangt af waar er plaats is ;)
 
Ik zet hem pal voor de deur en heb hem eerlijk gezegd alleen op zijn stuurslot!

Ik heb wel andere sloten maar ben gewoon lui!
 
Ik zet hem pal voor de deur en heb hem eerlijk gezegd alleen op zijn stuurslot!

Ik heb wel andere sloten maar ben gewoon lui!

Dan ben je ws ook te lui om te lopen.
Dus kies er dan maar voor om je fiets op slot te zetten.

Sloten zijn niet voor l*l uitgevonden en verzekering stelt het ook op prijs.
En je kan jezelf niet voor je kop slaan als ie is een keer weg is :+

Tenzij je net niet te lui ben om jezelf te slaan. Dan zou ik hem alleen op stuurslot houden ;)
 
Sinds vandaag staat ie binnen. *D

Vriendje heeft de schuur opgeruimd :} Spullen opgehangen aan de muur,weggegooid,ergens anders gezet = ruimte!

Hij is wel 15 min. bezig geweest om 'm in de schuur te krijgen,maar dat kan ik vast sneller. :)
 
Sinds vandaag staat ie binnen. *D

Vriendje heeft de schuur opgeruimd :} Spullen opgehangen aan de muur,weggegooid,ergens anders gezet = ruimte!

Hij is wel 15 min. bezig geweest om 'm in de schuur te krijgen,maar dat kan ik vast sneller. :)

Een kwartier is wel erg lang. Misschien makkelijk om de volgende keer het ding achteruit erin te rijden ? Dan moet jij erachter staan om het ding over het drempeltje te trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan