waar remreiniger vandaan?

Bij mijn weten kun je in elke supermarkt wel allesreiniger kopen. Dus dat zal dan ook wel voor de remmen volstaan neem ik aan.

: + ( snap die bolletjes ook niet goed : N )
WD 40 werkt ook wel lekker hoor, dat is goed voor alles. Misschien hier ff vragen
 
hoi, ik heb een kleine vraag: bij welke winkel kan ik remreiniger halen, ik ben al bij formido geweest en daar hadden ze het niet. aangezien alles heir best ver is wil ik niet voor de kul erheen. kan je het ook bij de shell halen?

p.s. ik kon geen onderwerp vinden waar dit in kon. als de vraag is beantwoord zal ik dit topic verwijderen, voor de schoon;)

Bij de Action 1.69 per spuitbus.....
 
Laatst bewerkt:
Waar blijft dat

slot-pag-15.gif


?

Gaat helemaal nergens meer over :o
 
In ieder geval heeft Brezan Automaterialen het, en de LIDL Action ook sinds een paar weken !
Misschien maak je bij Halfords ook een kans.
 
Laatst bewerkt:
en als je nou lekker wil zweven (of relaxed wil voelen BOBBA) een lekker klein kamertje uitzoeken(bijv wc) hup busje remmenreiniger leegspuiten en lekker inhaleren ;)
werkt geweldig _O-
 
en als je nou lekker wil zweven (of relaxed wil voelen BOBBA) een lekker klein kamertje uitzoeken(bijv wc) hup busje remmenreiniger leegspuiten en lekker inhaleren ;)
werkt geweldig _O-


je roept een WC, maar volgens mij is het WC geurtje daar ook een uitstekend middel voor
 
Laatst bewerkt:
remmenreiniger is tog iets vluchtiger.
tis ook erg handig als je last heb van overtollig haar waar je t nie wilt hebben 1 spuitje....vlammetje erbij en WOEF alles weg :+


Oh, maar dat produceer ik zelf op een milieuvriendelijke wijze :)
Vlammetje d'r bij, weg plee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan