Waar speciale moeren en inbussen te halen?

-36-

MF'er
20 apr 2007
62
0
Leiden
Bij het sleutelen aan mn nieuwe projectje (gsx750f heeft 2,5 jaar buiten weg staan rotten)
heb ik nogal wat nieuwe inbussen en moeren nodig die niet bij de ijzerzaak of gamma te krijgen zijn, zoals diverse soorten platte inbuskoppen blokbouten plastic boutjes voor kuipruit enz. En als ik op internet rondkijk zie ik alleen speciale titanium in alle kleuren van de regenboog met soms wel een prijs tot 2,- ps. Das me toch net iets te gortig.

Dus vandaar de vraag waar halen jullie je speciale boutjes en moertjes vandaan zonder ze voor idiote prijzen of per 100 stuks te moeten kopen.
 
Laatst bewerkt:
In Den Bosch zit een zaak die heet Ruiterman. Daar hebben ze alle bouten, moeren, schroeven etc etc. Als ik iets moet hebben ga ik daar naar toe en kom meestal wel met het juiste thuis.

Ruiterman is een ijzerwarenwinkel, maar dan echt uitgebreid ... wellicht ff zoeken naar een goede ijzerwarenzaak in de buurt?

Dealert geen oplossing?
 
Kijk daar kan ik wat mee dank voor de replys :)

dealer is idd een optie maar ik krijg altijd het idee dat ze me liever zien gaan dan komen als ik voor een paar euro aan boutjes die gasten een half uur bezig houd. Heb met de plaatselijke suzuki dealer hier in Leiden zowieso niet zulke positieve ervaringen
 
In Den Bosch zit een zaak die heet Ruiterman. Daar hebben ze alle bouten, moeren, schroeven etc etc. Als ik iets moet hebben ga ik daar naar toe en kom meestal wel met het juiste thuis.

Ruiterman is een ijzerwarenwinkel, maar dan echt uitgebreid ... wellicht ff zoeken naar een goede ijzerwarenzaak in de buurt?

Dealert geen oplossing?

Welke Ruiterman is dat ,ik heb zitten googlen en er zijn er twee in den Bosch
 
Ik zie dat je uit Leiden komt, probeer het eens bij Laman in de Rooseveltstraat.
Weet niet of ze precies hebben wat je zoekt, maar beschikken wel over een groot assortiment, ook in verschillende soorten draad (dus niet alleen metrisch)
 
dealer is idd een optie maar ik krijg altijd het idee dat ze me liever zien gaan dan komen als ik voor een paar euro aan boutjes die gasten een half uur bezig houd.
Die zien je graag komen hoor, ik heb eens een keertje een handje vol boutje en plastic dopjes voor een Honda gehaald.... 35 Euro meneer :X
Kijk eens bij Inox schrauben. Als je onder 12 euro blijft betaal je maar 3,40 euro verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
Bij het sleutelen aan mn nieuwe projectje (gsx750f heeft 2,5 jaar buiten weg staan rotten)
heb ik nogal wat nieuwe inbussen en moeren nodig die niet bij de ijzerzaak of gamma te krijgen zijn, zoals diverse soorten platte inbuskoppen blokbouten plastic boutjes voor kuipruit enz. En als ik op internet rondkijk zie ik alleen speciale titanium in alle kleuren van de regenboog met soms wel een prijs tot 2,- ps. Das me toch net iets te gortig.

Dus vandaar de vraag waar halen jullie je speciale boutjes en moertjes vandaan zonder ze voor idiote prijzen of per 100 stuks te moeten kopen.
Alle bouten, moeren assen, veren etc. in een emmer gooien en naar een verzinkert gaan ermee. Heb je de orginele spullen helemaal nieuw voor de prijs van een kratje bier.

VERZINKERIJEN: 18 bedrijven in deze categorie.
 
Laatst bewerkt:
Alle bouten, moeren assen, veren etc. in een emmer gooien en naar een verzinkert gaan ermee. Heb je de orginele spullen helemaal nieuw voor de prijs van een kratje bier.

VERZINKERIJEN: 18 bedrijven in deze categorie.
Da's wel een hele goeie.. Kan dat eigenlijk met alle onderdelen? (frame, brug, velgen etc?) heb nog een brommer projectje staan waar ik nog eens wat aan zou moeten doen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan