Waar staan die flitspalen nou in de eifel?

asdf

MF'er
21 nov 2002
60
0
uden
Ga van het weekend eens op de B258 en B257 kijken. Zijn daar nou veel snelheidscontroles?
 
Oppassen in, net voor en na dorpen en waar 50 Kph zones zijn daar maak je de meeste kans op een bekeuring.

Hou je daar aan de regels en iedereen profiteert ervan.
 
inderdaad... regel nummer 1: in de bebouwde kom hou je je gemak met je rechterhand. (let op dat bebouwde kom niet met de blauwe ANWB borden wordt aangegeven)...

verder is mijn ervaring dat radar (bijna) altijd van voren flits, en daar je geen kentekenplaat op je vizier hebt, lijkt me dat dan niet zo spannend...

de meeste 'motor' controles zijn met agenten die als een complete waus voor je motor springen met de lasergun in de hand.. maar die worden vaak wel aangegeven door collegae motorrijders... (nadeel van als remy rijden).

verder zijn de meeste agenten niet zo duf als hier... vaak kom je met een overtreding van <15km/h te snel nog gewoon weg... en op een weg van 100km/h (ja, tis geen nederland met 80 met mazzel, 60 met borden en 20 met tractoren) met veel bochten moet je toch moeite doen om allereerst zo'n agent tegen te komen, die niet te zien, niet gewaarschuwd worden door anderen en ook nog eens te snel rijden... als je zoveel pech hebt, zou ik ook gaan oppassen voor vliegtuigen die laag overvliegen :+
 
Als je richting de nurburgring rijdt en je gaat via Monschau moet je bij Roetgen erg uitkijken
Staan ze oa na een lang recht stuk bij de afslag.

Nou staan de meeste ook van voren gericht dus..........
 
flitspalen in duitsland hoef je met de motor niet bang voor te zijn...
In duitsland moet men herkenbaar van voren gefotografeerd worden....
Dus helm ophouden nog pickie
 
nou was een mooi dagje maar de persoon waar ik mee meereed was dus inderdaad gelasered. Stom hij haalde nog even een auto in terwijl iedereen die we tegemoet kwamen al aangaf dat er een controle was een eind verderop |(
lekker rijden daar. Alleen die Tolweg was wel duur daar! 15 euro voor 21 km. Ik heb daar gelukkig geen politieagent gezien. :]

mzzl,
André
 
ik heb er twee jaar geleden ook een gehad

lekkere bergpad haaks link haaks rechts x 15 en dan een lang recht stuk
vraaaaaooooop klik vraaaaaooooop klik vroooaaaap 180 kilometer
volgende bocht naar links remmen flits k*******i
stond er een achter een boom niks aan de hand maar toch

ze zijn er zeker
 
voor het geval je nooit op de nurnburgring/nordschleife circuit bent geweest het kost 15 euro voor 1 rondje van 21 km. Je koopt een ticket voor 15 euro en je rijdt een rondje. Slagboompje ervoor ticket erin, net als bij een tolweg.
 
Ben ook ooit eens met een rotgang vooraan geflitst op de 258...als je bijna terug in Aken bent, het laatste dorpje voor dat lang stuk naar beneden
 
Waar is die tolweg precies?


113106
:X
113106
 
Terug
Bovenaan Onderaan