Waar staat MF voor en wie zijn de leden.

DBike3

Rookie
Donateur
5 feb 2023
9
13
Ik dacht lid te worden van een club liefhebbers van motorfietsen die verbinding zoeken en kennis willen delen over hun liefde voor motorrijden en alles wat daar mee te maken heeft. Uit de reacties die ik in korte tijd heb moeten waarnemen over iets kleins lijkt het dat er een bonte verzameling azijnpissers lid is die uitstralen dat er er nergens iets deugd, zelf alles beter weten en elkaar de loef af willen steken. Of is dat MF humor? En wetende dat de wereld en onze maatschappij hard achteruit rent zouden dit de clubs moeten zijn die zich daartegen wapenen door opbouwende kritiek te hebben en elkaar positief te steunen.
 
Ik dacht lid te worden van een club liefhebbers van motorfietsen die verbinding zoeken en kennis willen delen over hun liefde voor motorrijden en alles wat daar mee te maken heeft. Uit de reacties die ik in korte tijd heb moeten waarnemen over iets kleins lijkt het dat er een bonte verzameling azijnpissers lid is die uitstralen dat er er nergens iets deugd, zelf alles beter weten en elkaar de loef af willen steken. Of is dat MF humor? En wetende dat de wereld en onze maatschappij hard achteruit rent zouden dit de clubs moeten zijn die zich daartegen wapenen door opbouwende kritiek te hebben en elkaar positief te steunen.
Hoi Dick :W

Ja, mf heeft een beetje eigen mores. Soms met een negatief kantje.

Toch staat vrijheid voor users uiteindelijk voorop. Mits binnen de perken he :)

Merendeel is voor mij positief. Motorrijders. Met allerhande ervaringen en meningen. Prima. :Y
 
t. Uit de reacties die ik in korte tijd heb moeten waarnemen over iets kleins lijkt het dat er een bonte verzameling azijnpissers lid is die uitstralen dat er er nergens iets deugd, zelf alles beter weten en elkaar de loef af willen steken.
Klopt wel, ik hoopte ook wel eens op wat meer samenwerking om samen naar een oplossing te zoeken.
Maar als je 1 potentieel foutje maakt dan wordt je daar snel op afgebrand en wordt er vergeten dat er misschien wel iets in kan zitten dat tot een oplossing komt.
Maar gelukkig zijn de meesten best wel leuke mensen die je willen proberen te helpen, je moet even leren om tussen de vele regels door te lezen.
 
Ik heb volgens mij in een ander topic gelezen dat azijnpissers in Amerongen wonen.



Verder een korreltje zout en dan komt er best veel goed hier. 😉
 
Ik dacht lid te worden van een club liefhebbers van motorfietsen die verbinding zoeken en kennis willen delen over hun liefde voor motorrijden en alles wat daar mee te maken heeft. Uit de reacties die ik in korte tijd heb moeten waarnemen over iets kleins lijkt het dat er een bonte verzameling azijnpissers lid is die uitstralen dat er er nergens iets deugd, zelf alles beter weten en elkaar de loef af willen steken. Of is dat MF humor? En wetende dat de wereld en onze maatschappij hard achteruit rent zouden dit de clubs moeten zijn die zich daartegen wapenen door opbouwende kritiek te hebben en elkaar positief te steunen.
Kan je me laten zien waar op het forum de gemene users je pijn gedaan hebben?
 
Heb even de topics doorgelopen waar je in gepost hebt en ik ontdek er niet zo heel veel gezeik in behalve één negatieve ervaring en geneuzel over de koffie. Valt best mee toch?
Een forum kan soms wat bot overkomen omdat je de intonatie mist maar over het algemeen valt het best mee. Ik zou zeggen hou nog even vol ! Als je de gewoontes een beetje leert kennen van de mensen hier vallen ze best mee. Een enkeling daargelaten maar die heb je in het echte leven ook. Niet te veel aan storen. Enne, lekker rijden.
 
Heb even de topics doorgelopen waar je in gepost hebt en ik ontdek er niet zo heel veel gezeik in behalve één negatieve ervaring en geneuzel over de koffie. Valt best mee toch?
Een forum kan soms wat bot overkomen omdat je de intonatie mist maar over het algemeen valt het best mee. Ik zou zeggen hou nog even vol ! Als je de gewoontes een beetje leert kennen van de mensen hier vallen ze best mee. Een enkeling daargelaten maar die heb je in het echte leven ook. Niet te veel aan storen. Enne, lekker rijden.
Heeft misschien ook elders gekeken :X :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan