Waar staat MF voor en wie zijn de leden.

MFMM in Veenendaal! Ben ik ook meerdere keren geweest. Met de SV 650 S die ik toen had, erna wel berichten gelezen van Wie rijd op FB, maar niet heengegaan.
 
Ik dacht lid te worden van een club liefhebbers van motorfietsen die verbinding zoeken en kennis willen delen over hun liefde voor motorrijden en alles wat daar mee te maken heeft.
Jouw verwachtingen zijn niet automatisch het doel hier
En wetende dat de wereld en onze maatschappij hard achteruit rent
Jouw mening
zouden dit de clubs moeten zijn die zich daartegen wapenen
Neuh
door opbouwende kritiek te hebben
Na nog geen 10 berichten dit al posten zegt vooral wat over jou
en elkaar positief te steunen.
Graag gedaan.
 
8EF376A5-CB1F-4D13-BF6F-9F14C4E9B2C1.jpeg
 
Dat lijkt mij sterk. Daar de eerste 2 letters iets te maken heeft met dit specifieke forum.
En dat men gestopt is, daar Veenendaal een vergunning vroeg aan de organizerende.........

Staat veel over geschreven hier op MF.
Links of rechtsom, de MFMM is overgenomen door een Facebook clubje.
Dat ze uiteindelijk een vergunning hebben gekregen doet daar niets aan af.
 
Staat veel over geschreven hier op MF.
Links of rechtsom, de MFMM is overgenomen door een Facebook clubje.
Dat ze uiteindelijk een vergunning hebben gekregen doet daar niets aan af.
Dan is het toch een FBMM.......
En ja dat staat ieder vrij om te doen.
MF heeft naar ik meen nog nooit een openbare MFMM georganiseerd.
Gewoon omdat dat al in de disclaimer werd aangegeven.
MF was een spreekbuis voor de oproeper tot.....enz.
 
Motor Forum Mega Meeting.
Die is lang gehouden, altijd leuk en gezellig, maar die word al een tijdje niet meer gehouden. Door klachten, en vooral strengere regelgeving aangaande de organisatie ervan.
En door (redelijk) debiel gedrag van een klein groepje pseudo-motorrijders (Brag & Boost, en aanverwante figuren); dezelfde figuren die een ride-out met 1.000+ man over de snelweg motorrijden noemen :Y.
 
De eerste was lachen en redelijk uniek, maar genoeg gezien om daar niet meer terug te keren :D
Dus nu zit ik hier maar gewoon domme taal uit te slaan, en af en toe wat mensen tegen de haren in te strijken
 
En door (redelijk) debiel gedrag van een klein groepje pseudo-motorrijders (Brag & Boost, en aanverwante figuren); dezelfde figuren die een ride-out met 1.000+ man over de snelweg motorrijden noemen :Y.
Omdat het niet jouw manier van motorrijden is??? :? Motorrijden heeft geen definitie, dat doe ke zoals je dat zelf wil. Dat is niet vastgelegd. Dat het niet jouw ding is wil niet zeggen dat iedereen dat niks vind, anders krijg je ook geen ride out van 1000+ man bij elkaar. Dat ons landje te klein is om ver buiten de lijntjes te kleuren leidt dan bij andersgrzindten tot waarschuwede vingertjes, rode vlekken in de nek en slaapstoornissen. Ik kan genieyen van andermans fratsen, waar ik overigens niet meedoe, maar niet nooit. Vrijheid
 
De eerste was lachen en redelijk uniek, maar genoeg gezien om daar niet meer terug te keren :D
Dus nu zit ik hier maar gewoon domme taal uit te slaan, en af en toe wat mensen tegen de haren in te strijken
Ik heb je idd gerapporteerd en aangedrongen op een ban, dat moet maar eens afgelopen zijn :+


Waarschijnlijk krijg ik m zelf *O* _O-
 
Ik snap dat jij dat zegt, ik heb ook niet zoveel posts in al die jaren. Toch ben ik nog altijd trots op mijn vrijdag topic "De Watroprop"
 
Ik snap dat jij dat zegt, ik heb ook niet zoveel posts in al die jaren. Toch ben ik nog altijd trots op mijn vrijdag topic "De Watroprop"
Ik had vrpeger topics zoals de Appie Smoke Trophee en "Het MF WC papier, om je reet mee af te vegen" als voorstel voor de merchandose. Kon ik weer een week ongehinderd door MF motorrijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan