Waar staat MF voor en wie zijn de leden.

:o Clickbait!
O-)

Door de plaatsing in "Waar is wat te doen" had ik een soort van meet & greet BBQ achtig event verwacht met deze titel.
Helaas....
Of nou ja, misschien is het wel een idee om dit 'klaag' topic een positieve spin te proberen te geven door zoiets wel te organiseren....
🤔
 
Komt idd vast goed.đź‘Ť
Dat komt het zeker. Als je een tijdje hier actief bent, leer je vanzelf hoe mensen hier zijn. En dat sommige posts met de nodige humor, en sarcasme geplaatst worden. Let daarbij ook op de smiley's, die erachter staan, dat geeft ook een boel aan hé.
Net als anderen al schreven, een geplaatst berichtje is platte tekst, waarvan de diepgang erachter vaak pas duidelijk word als je de posters ervan wat meer kent.
 
Ik vind het allemaal maar een stel MĂ vkezen.
Een beetje zoals dit he...
Screenshot_20230216_112240_Gallery.jpg
 
:o Clickbait!
O-)

Door de plaatsing in "Waar is wat te doen" had ik een soort van meet & greet BBQ achtig event verwacht met deze titel.
Helaas....
Of nou ja, misschien is het wel een idee om dit 'klaag' topic een positieve spin te proberen te geven door zoiets wel te organiseren....
🤔
Helaas, de MFMM zijn ook al ter ziele door die regelneven van Amerongen..........:X
 
De MFMM kan toch overal gehouden worden. Amersfoort, Veenendaal is het ook al geweest. Wat is er zo bijzonder aan Amerongen?

En nu maar hopen dat die regelneven naar Amerongen afgezakt zijn.
Kunnen wij weer gewoon ff onze motoren showen in veenendaal..... :+
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik herken het eigenlijk niet helemaal een klein beetje in het begin ook maar verder pak ik er gewoon uit wat ik zelf wil en kan gebruiken. Ik weet wel ik lees hele leuke reisverhalen en met mijn topic ook leuke en ook azijn reacties gehad maar goed daar prik je toch gewoon doorheen. verder prima forum met veel en uitgebreide reacties hoor.

En de Maatscahpij is net zo verrot zoals je er zelf aan mee doet. Een betere maatschapij begint natuurlijk ook bij jezelf hahahah
 
Terug
Bovenaan Onderaan