Waar Stal Jij Je Motor

Waar stal je je motor.

  • In de garage.

    Stemmen: 82 37,8%
  • In de tuin.

    Stemmen: 21 9,7%
  • In de schuur.

    Stemmen: 68 31,3%
  • Bij een kennis.

    Stemmen: 6 2,8%
  • Bij een stallingsbedrijf.

    Stemmen: 5 2,3%
  • Voor de deur.

    Stemmen: 25 11,5%
  • Binnen.

    Stemmen: 10 4,6%

  • Totaal aantal stemmers
    217
We hebben geen ruime garage dus mn cbr staat gewoon in de tuin onder een water en stof dichte zeil B|
Mocht het echt storm achtig weer is dan mag ie wel in de garage staan, maar dan moet ie er weer kei vroeg uit omdat je de garage niet meer in kan :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb mijn motor gewoon gekocht :+

Hij staat in de schuur achter het huis, met drie sloten op de motor, en twee zwaar beveiligde deuren, en een hond.
 
Onder de carport voor de deur, en als ik mazzel heeft de kat v/d buren m'n buddie reeds opgewarmd (t'is een 'dikke trol').

Wel minder is dat mijn fietsfiets al 2x is gestolen voor de deur...(dus niet m'n motorfiets maar m'n fiets, m'n fietsfiets in MF taal dus ;) )
 
Woont er toevallig ook nog iemand in rotterdam met plaats voor meer ;)

je mag hem bij mij voor de deur op slot zetten aan een lantarenpaal, dan let ik er wel op ;)

waar ik mijn motor stal? ik moet hem nog stelen, onnee kopen..... (of is dit heel erg flauw), sorry hoor, maar na een kutweekend kan ik weer grapjes maken, ook al zijn ze heel flauw en jullie zijn mijn slachtoffer....... 8-)
 
Vergeet bij je reactie vooral niet het adres te zetten en wanneer je afwezig bent..


valt wel mee. het huis en de garage en de motor hebben afzonderlijke alarmsystemen.
dat is als je niet je nek gebroken hebt om erbij te komen. dan staat er vaak ook nog een auto met K3-alarm (nee, geen 'liefdeskapitein' als je de deur opendoet) voor de deur. bovendien krijg ik automatisch een emailtje op mijn GSM als er iets gebeurt.
 
ik heb mijn motor gewoon gekocht :+

Hij staat in de schuur achter het huis, met drie sloten op de motor, en twee zwaar beveiligde deuren, en een hond.


Ik stal alleen vroeger, lucifers/aanstekers uit de supermarkt :X

Nu stal ik me bike in de schuur
 
Ons schuurtje is te klein voor mn motor. Er staat ook allemaal andere dingen in. Een vriend van mn ouders heeft een garage die vlak bij mn huis staat. Daar mag ik mijn motor in zetten :) . Stuk veiliger dan voor de deur.
 
nu nog in de "gewone" schuur, kheb m'n ouders zover gekregen dat ze int voorjaar een mooie nieuwe schuur voor mijn kwalijke zakie neer gaan zetten 8-)
 
Ik stal mijn motor niet, ik heb 'm gewoon gekocht :+






Maar ff serieus, ik heb gelukkig ruimte in de schuur, passen er zelfs twee in!
 
In ieder geval niet in de binnenstad van Parijs!

Vraag verzekering: "Heeft u een goedgekeurd slot en uw motor vastgezet aan een nagelvast-voorwerp?"

Antwoord gedupeerde: "Ja...en?!" :(

full


Zonder gekheid...die van ons staan in de schuur. Echter moeten we die binnenkort wel uit gaan breiden nu dat er straks 3 in moeten!
 
Zo, de eerste die op motorstalling stemd. Ik woon in Den Haag in een portiek woning. Voor reparaties e.d. gaat hij de kelder in (trap naar beneden gaat makkelijk met een off-road))en gewoonlijk staat hij met andere motoren,scooters en fietsen lekker warm en droog voor +/- €25 p/m.
 
Ik "stal" mijn motor ergens in Nederland uit een kelderbox. Ik heb alleen nog wel last van m'n rug, want ik moest dat kreng twee trappen optillen :+ Nee....grapje, het is al kut genoeg dat je motor gejat kan worden.
<on topic> Ik stal de mijne gewoon lekker in m'n schuur, drie sloten op de deur en m'n auto er voor geparkeerd. Alarm er op, schijfrem slot, stuurslot. En toch nog proberen he!! |(
 
hmm ik heb mijn zx-9 hier voor de deur staan tussen de gewone fietsen, vergeet hem soms op slot te zetten, hier bijna midden in het centrum van utrecht :+
kijk maar op mijn website :]
 
Staat hier gewoon in de garage. Tussen de muur, wasmachine en auto :P

Wie hem wil pikken moet eerst de auto al buiten zetten, en dat ding is meer waard dan dat stuk diversion van mij. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan