Waar Stal Jij Je Motor

Waar stal je je motor.

  • In de garage.

    Stemmen: 82 37,8%
  • In de tuin.

    Stemmen: 21 9,7%
  • In de schuur.

    Stemmen: 68 31,3%
  • Bij een kennis.

    Stemmen: 6 2,8%
  • Bij een stallingsbedrijf.

    Stemmen: 5 2,3%
  • Voor de deur.

    Stemmen: 25 11,5%
  • Binnen.

    Stemmen: 10 4,6%

  • Totaal aantal stemmers
    217
ik stal me motor niet...ik heb em eerlijk gekocht :+
Oh ik zie t al je bedoeld stal van stallen en niet van stelen :P

hij hoort in de garage te staan, maar die zijn me ouders nu aan t verbouwe tot een kamer :X dus nu staat ie gewoon in de achtertuin onder een hoes...en as de kamer klaar is in de garage dan komt ie gewoon daar te staan :)
 
Beide motoren staan in de schuur en er is nog een genoeg ruimte voor 2 fietsen en een hoop zooi :X

Maatje van me heeft allebei zijn motoren in de woonkamer staan. Zomer en winter :}
 
En wat als je hem nou NIET stalt?? Of wil je echt alleen in de zomer rijden? Ik rij namelijk gewoon het hele jaar door....
 
in de verwarmde garage die aan ons huis vast zit.
ideaal, lekker in de winter op je sloffen lekker sleutelen en poetsen met een tv erbij :)
 
Voor de mensen in de omgeving Den Haag en Rijswijk.
Vanaf 1 december heb ik een garage, waar naast mijn motor en die van mij vriendin nog plaats is voor minimaal 2 andere motoren. Plaats is te huur, stuur ff een PB voor meer informatie. Locatie is plaspoelpolder.
 
Nu nog in de tuin onder een geleende hoes. Maar mijn man is druk doende om een schuurtje te bouwen in de tuin voor 2 motoren. Nu de 2e motor nog. :)
 
In de tuin onder het balkon van de bovenburen, dan staat ie ook nog lekker droog.
 
In de garage:
Een Ducati S4
Een Yamaha XT600
Een Yamaha Thundercat 600
Een Yamaha R1

8-)
En twee oude trapfietsen en een bromfiets. ;)
 
In het schuurtje.
Moet ik eerst achteruit een brandgang door van 1.50m breed en dan weer vooruit een hoek van 90 graden maken om een poortje van 90cm binnen te draaien. Vervolgens weer een hoek van 90 graden om het schuurtje in te kunnen. ...en dat dagelijks


Klinkt bekend in de oren

Ik heb hem ook altijd in de schuur staan bij slecht weer
Heb de schuurdeur laten vervangen door een deur die 1 steen breder is (scheelt toch 20 cm) en de tuindeur heb ik de breedste genomen die ik kon krijgen ,ook zo'n 120 cm
Al met al loop je dus heen en weer te steken om hem in de schuur te krijgen dus als ik veel rijd in de zomermaanden staat ie gewoon in de tuin met een hoes eover hen en met slecht weer gaat ie de schuur in
 
Vroeger in de tuin bij paps en mams,

nu in m´n kelder! staat trouwens nog niet in de poll topic starter!

enne, in m´n flatkelder staat naast m´n R1 ook nog een zx-400....
jah, ok vol is het wel, maar wel droog en warm!
:9
 
In de schuur achter m'n huis.

Een schuur bij het huis, groot genoeg om de motor te stallen en eraan te sleutelen is een heel belangrijk punt voor mij bij het uitzoeken van een woning :)
 
Als ik een stalling zou kunnen bemachtigen in Utreg of omgeving
dan zou ie daar kunnen staan, nu staat ie onder een bouwzeil voor de deur
op een parkeerplaats...

oja hij staat wel vast aan een ijzeren buis van 100kilo die ingegraven
is in de grond.. ;)
 
Inpandige garage, voorzien van kattenluik, zodat de huiskatten de Donderse Poes af en toe kunnen bewonderen, en de kattenbak staat in de andere hoek.
Garage is ook voorzien van vloeranker, aangesloten op alarmsysteem en de hond wandelt niet eeuwig buiten.
 
In de garage die aan ons huis vastzit, lekker droog. Vroeger onder een hoes, gewoon buiten, maar dat is funest voor het welbevinden van mijn op een na favoriete hobby.
 
Terug
Bovenaan Onderaan