Waar Stal Jij Je Motor

Waar stal je je motor.

  • In de garage.

    Stemmen: 82 37,8%
  • In de tuin.

    Stemmen: 21 9,7%
  • In de schuur.

    Stemmen: 68 31,3%
  • Bij een kennis.

    Stemmen: 6 2,8%
  • Bij een stallingsbedrijf.

    Stemmen: 5 2,3%
  • Voor de deur.

    Stemmen: 25 11,5%
  • Binnen.

    Stemmen: 10 4,6%

  • Totaal aantal stemmers
    217
Ik en mijn man hebben voor onze motoren een eigen schuurtje laten bouwen. :]
Een schuurtje met dubbele deuren, da's lekker makkelijk met in en uitgaan.
 
Bij gebrek aan een garage staan de motoren van ons in de schuur :

full


Helaas is in ons nieuwe huis de schuur NOG kleiner, dus dat wordt even passen en meten en de fietsen buiten 8-)
 
heb maar binnen gestemd.
Onder de flat is een soort containerruimte met plek voor fietsen.
Daar staat ie tussen de fietsen in.
 
Vorig jaar nog een motor(rf900) in de schuur eentje in de tuin onder het zeil(fzr600r) en eentje in de keuken (ja,in huis een tl1000r).Nu is de rf verkocht dus nu nix meer in de keuken .Gaaf zo als somige mensen reageerde bij binnen komst :} heee,een motor in je huis .Maar vond dat mijn motor ook onder dak moest krijgen dus even een schuurtje gebouwt en de fzr600 staat nu ook uit weer en wind
 
Ik heb hier thuis 2 schuren. Eéntje 4 bij 6 en ééntje 3 bij 8.
Genoeg stalruimte en meer dan genoeg sleutelruimte! IDEAAL!
Plek zat voor 3 motoren :} :} :}
 
Wij gaan onze schuur ook uitbreiden nu dat we intussen 3 motoren hebben. We zijn alleen nog op zoek naar een garageroldeur voor in de achterkant van de schuur. Dan kunnen ze ook echt met z'n drietjes naar binnen. Dat gaan namelijk niet door een deurtje van 90 cm.

Moet iemand er één kwijt toevallig? Het liefst in het zuiden van het land (Noord-Brabant).
 
Vanaf de straat vooruit door de poort, voorzien van een afdak. Een MOTOPORT dus. Daar staat ie onder na een rit om af te koelen of om te poetsen als het regent.
'S nachts staat ie in de schuur voorzien van een nieuwe deur zonder glas met veiligheids hang -en sluitwerk.

full
 
Heeft iemand nog een plaatsje in zijn of haar schuur tegen een vergoeding ??? Ik woon in rotterdam noord/kleiwegkwartier.
 
Bij mijn vorige huis had ik een klein schuurtje waar ik de motor steeds in en uit moest prutsen. Bovendien bij het kopen van mijn motor rekening gehouden met de afmetingen van het schuurtje.

Sinds een paar maanden eindelijk het lang gewenste huis met garage :) . Alleen nu is het geld op voor een andere motor ;( .
 
In de ondergrondse garage van het politie bureau op 150 meter van mijn huis. 8-)

Meestal laat ik de sleutels er maar inzitten, kan ik ze ook niet vergeten. :P
 
achter de tuin, achter de vrachtwagens in de kleine loods.
ik moet gvd 200meter gaan voor ik aan me moto ben.
is nog plaats voor 20 andere bike's :9
en ze zeggen al dat die ene in de weg staat.

lekker gezellig belgisch dorpje, veel plaats 8-)
 
In de garage, verwarmd, droog en veilig. Huis heeft politiekeurmerk en motor staat op slot en alarm erop.
Voordeel is ook dat wij vanuit huis de garage in kunnen lopen.
 
Staat bij m'n schoonmoeder achter in de tuin.
Mag eerst kleine 10 minuten fietsen en dat ken ik op de andere fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan