Waar Stal Jij Je Motor

Waar stal je je motor.

  • In de garage.

    Stemmen: 82 37,8%
  • In de tuin.

    Stemmen: 21 9,7%
  • In de schuur.

    Stemmen: 68 31,3%
  • Bij een kennis.

    Stemmen: 6 2,8%
  • Bij een stallingsbedrijf.

    Stemmen: 5 2,3%
  • Voor de deur.

    Stemmen: 25 11,5%
  • Binnen.

    Stemmen: 10 4,6%

  • Totaal aantal stemmers
    217

Tiburon

Die hard MF'er
28 jan 2004
400
0
Rotterdam
Ik ben heel benieuwd waar iedereen zijn/haar motor stalt. Omdat ik zelf ook over een tijdje een motor aan ga schaffen wil ik graag weten wat iedereen nou doet. Dus beantwoord de poll :) Als je antwoord er niet tussen staat zeg het dan dan zet ik hem er nog even tussen :) .

Ik heb het dus niet over een winterstalling maar gewoon waar je hem normaal stalt.
 
Ik heb een schuur bij mijn huis, aan de straatkant, daar heb ik een garagedeur in laten zetten :} Dus erg makkelijk want die deuren van schuren zijn reteklein altijd, of je moet zo'n rare draai maken.
De schuur is groot genoeg om in te klussen en er twee fietsen naast mijn motor bij te houden :)
 
Ik zet hem naast het app.complexje onder het balkon van de eerste verdieping (bij de ingang naar de berging) dan staat hij lekker droog :) Heb dus maar gestemd op "voor de deur".

>> Algemeen
 
In het schuurtje.
Moet ik eerst achteruit een brandgang door van 1.50m breed en dan weer vooruit een hoek van 90 graden maken om een poortje van 90cm binnen te draaien. Vervolgens weer een hoek van 90 graden om het schuurtje in te kunnen. ...en dat dagelijks ;( . Maar ben er ondertussen aardig geroutineerd in. Onlangs heb ik zelfs een GSX1100F met gemak binnen weten te manouvreren.
 
Zelfgemaakt schuurtje.
De gewone schuur staat al vol met andere zaken,
binnen is ook geen ruimte, dus lekker zelf
aan het hobbieen geweest.
 
In mijn garage (met elektrische "zapper" poort: op 20meter van mijn deur op knoppie duwen (hangt aan men sleutel) en hupsakee zomaar zonder stoppen de garage binnen rijden .. yeah)
 
Straks lekker in het schuurtje. Vooruit de poort binnen, en dan zo achteruit in het schuurtje steken.
 
bij mij staat hij trouwens inde tuin.......brandpad van 1,5m door en dan beetje steken en hij staat op zijn plek...
 
Terug
Bovenaan Onderaan