Waar stalen remleidingen latem maken omg. R'dam

DarkwinG

Die hard MF'er
26 okt 2003
455
0
Schiedam
Zoals de titel al vertelt wil ik stalen remleiding laten maken. Liefst in omgeving Rotterdam.

Wie het weet mag het aub zeggen.
 
Zoals de titel al vertelt wil ik stalen remleiding laten maken. Liefst in omgeving Rotterdam.

Wie het weet mag het aub zeggen.
roosendaal, TTL motoren, bij tedje..
hij maakt ze zelf helemaal pas, niets te groot en niets te klein..
ps daar zijn meer leuke hebben dingen voor de stadsrijders.. :)
meen setprijsje voor voor en achter 95 euro
 
Waarom bestel je ze niet van goodrich, kost meen ik 106 euri voor een set voor en achter, heb ze afgelopenweek besteld voor de 400rr van mijn vriendin. Ik bestel ze bij mijn maatje van motortraxx op de jacob catstraat bij correct in de buurt! Mijn collega die liet rvs leidingen maken hier in rotterdam en die betaalde ong net zo veel voor veel dikkere leidingen vond t niet mooi!
 
Ik heb een ander stuur op de motor gezet en 1 van de leidingen moet dus korter dan het origineel. De leidingen van het verdeelblok naar de schijven kunnen weer origineel blijven (qua lengte). Omdat het geheel 20 jaar oud is kan ik dat denk ik het beste maaar allemaal vervangen.

De kabels die je als setje kunt kopen is nix mis mee maar dan heb ik weer 1 kabel dat zo'n 15cm te lang is. Dus moet ik er minimaal 1 laten maken.
 
Rij even naar Bike-Designe in Delft en laat ze daar even door Erwin opmeten en maken hij is tenslotte de leverancier van Goodridge remleidingen in Nederland. Je kan ze dan afrekenen bij de motorzaak die ernaast zit.
 
pir-tek of pir-tec maakt ze

het is een hydraulic leiding bedrijf, die maakt ze zeker

er zit 1 in spaanse polder achter van dijk, de mercedes dealer

en 1 op charlois achter victoria (ook mercedes dealer)

ze maken ze terwijl je wacht

mooi spul :}
(ik heb er ook al een hoop leidingen vandaan)
 
Ik heb destijds een staalomvlochten leiding per meter gekocht bij een Safe-vestiging, inclusief de benodigde banjo-nippels. Heb de leiding dan op de gewenste maat gemaakt, en de nippels bevestigd. Deze werken hetzelfde als knelkoppelingen, en het werkt perfect. Zitten er nu nog op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan