Waar te koop aanbieden?

Het is altijd te proberen natuurlijk, maar ik ben bang dat mijn voorgangers gelijk hebben.
(als ik ter vergelijk naar mijn eigen combi kijk)
 
Idd daar zeg je wat dropje. Dikke rx5 en alweer jaren terug. En volledige ombouw.
 
Hmmmm, te duur dus. Dan moet ik wat aan de prijs doen, maar de prijs is uiteraard enkel de vraagprijs. Dan is er ruimte voor onderhandeling, en het is natuurlijk niet mijn bodemprijs.
Voor mij is dit de eerste keer dat ik mijn span te koop zet, dus veel ervaring in de verkoop heb ik niet!
 
Laatst bewerkt:
Ah, nu komt er bij mij ook iets boven drijven.
Kocht een Honda gl1100 met een imitatie TPSL.
Dat was dubbel verkeerd.
1. Dit zijspan kocht ik omdat ik de bak wel leuk vond, maar ik had niets met een Goldwing.
2. De imitatiebak zou de nodige creativiteit vragen om er iets flitsends van te maken.

Maar... gekocht en tijdens de thuisreis ontstond er toch enige verbondenheid. Motortje liep mooi, gaf zelfs geen (temperatuur)krimp in de file en zowaar dreigde er een prille verbondenheid te ontstaan.

Tot....ik een prachtige TPSL op internet zag.
Tot.... mijn hebberigheid tot ongekende hoogte was gestegen en deze bak werd gekocht.
Tot....mijn K100RS was omgebouwd voor zijspangebruik en uiteindelijk deze TPSL er aan werd geknoopt.
Tot....deze combinatie na enige aanpassingen mij vreselijk goed beviel.

Toen....werd de GL tweederangs.
Toen....ontstond de gedachte om deze GL te verkopen.
Toen...werden de facturen geraadpleegd en bleek deze GL inmiddels ruim € 4.000 te hebben gekost door alle verbeteringen/veranderingen/reparaties die ik in korte tijd had uitgevoerd.
Toen.... vroeg ik mij af en wist het antwoord eigenlijk al: Wie heeft dat er voor over en waarom zal ik daar zelf niet van genieten?

Zomaar een overpeinzing van iemand die zich realiseert met een luxeprobleem te worden geconfronteerd.

De brug naar dit draadje en de verkoper is: Je bent geen handelaar. Je repareert (investeert) waar nodig en niet om winst te maken.
Mocht het zijn dat je er minder voor krijgt dan geïnvesteerd, vergeet dan niet de momenten waarop is genoten en het feit dat je een hobby hebt en geen beleggingsmaatschappij.
 
Prijs op de diverse sites aangepast; iedereen bedankt voor het meedenken in deze.
En natuurlijk blijven we genieten totdat die verkocht is; en dan komt er toch weer een andere, alleen kleiner en lichter, maar ook dat is dan weer genieten.
 
Tis een Ural uit het land van de tsaren, dus best wel hoog eigenlijk. En hij is in de echt verbonden met een BMW, en wel een van de beste die er ooit zijn geweest, een telg uit de 1150er familie. Maar ja, een Harley, dat was voor hem onbereikbaar, dat is natuurlijk puur goud..... Om daar aan vast te zitten als zijspan, is gewoon een olielekkende droom.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan