Waar te koop aanbieden?

Janenjoep

MF veteraan
21 jun 2010
2.978
1.044
Sittard
Hoi, ik heb mijn BMW 1150 GS / Ural aangeschaft en aangepast om flinke afstanden af te kunnen leggen :) , maar door een beroerte kan ik niet meer rijden dan maximaal 100km/dag ;( . En dan moet ik me nog goed voorbereiden, anders gaat zelfs dat niet meer. Omdat ik met het span niet meer kan doen wat ik had willen doen, denk ik er sterk over om hem -met pijn in het hart- te verkopen '( en dan maar een Renault Kangoo aan te schaffen die dan omgebouwd wordt tot campertje zodat ik toch lange reizen kan maken (en dan wellicht een klein, licht spannetje in de garage voor lol in de buurt :Y ).
Maar nu de vraag: wat zijn nu de juiste sites om een span aan te bieden, behalve het bekende Speurders en Marktplaats :? ?
 
Hier... Of op FB onder zijspanrijders.

Wel erg zeg voor je, hopelijk vind je toch nog wat plezier in het reizen met een autootje.

Succes,

Erik (ook een 1150GS)
 
Is ook een leuke uitdaging, een zo compact mogelijk campertje bouwen.
Helemaal leuk als hij op kenteken ook nog eens camper is.

Sterkte en succes ermee.
 
Is ook een leuke uitdaging, een zo compact mogelijk campertje bouwen.
Helemaal leuk als hij op kenteken ook nog eens camper is.

Sterkte en succes ermee.

Behalve als het om deze reden is '(


Zo'n Renault Kangoo krijg je niet op kampeerwagenkenteken, voldoet niet aan de eisen.
En dan heb je nog verschil tussen kampeerwagen op het kenteken (RDW) en het kwarttarief van de belastingdienst. Je zou zeggen dat het dezelfde eisen zouden zijn maar de belastingdienst is nog net iets strenger dan het RDW.
 
Laatst bewerkt:
Zo'n Renault Kangoo krijg je niet op kampeerwagenkenteken, voldoet niet aan de eisen.
En dan heb je nog verschil tussen kampeerwagen op het kenteken (RDW) en het kwarttarief van de belastingdienst. Je zou zeggen dat het dezelfde eisen zouden zijn maar de belastingdienst is nog net iets strenger dan het RDW.

Kijk eens hier:
Videos – Q U Q U Q
Is geen top camper, maar heeft wel alle noodzakelijke attributen, althans voor mij.
 
Kijk eens hier:
Videos – Q U Q U Q
Is geen top camper, maar heeft wel alle noodzakelijke attributen, althans voor mij.

Uiteraard !! Je kan er ook zeker een leuk campertje van maken, absoluut !!

Alleen dan op de gewone wegenbelasting als particuliere personenauto, op kenteken en het kwarttarief voor de wegenbelasting zal alleen niet lukken.
 
Laatst bewerkt:
Oké, de teerling is geworpen; de Beemer staat in het "te koop" topic. Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
 
Nee, nu ook op Autoscout24.de (http://ww4.autoscout24.de/?atype=B&mmvmk0=13&mmvmd0=70978&mmvco=1&make=13&model=70978&fregfrom=2002&body=109&cy=D&powerscale=KW&zipc=D&ustate=N%2CU&dtr=s) en natuurlijk ook bij de vrinden van Motorrad Gespanne (http://motorrad-gespanne.de/gespann-kleinanzeigen/).
Moest alleen even mijn Duits oppoetsen, is nu nog verre van perfect, maar hopelijk begrijpelijk voor onze oosterburen!
 
Mobile.de ook nog een idee? Geen idee hoe populair dat tegenwoordig is...
 
Er steht bereits auf das Dreiradler Forum; sehe mal bei "Biete"; Mobile.de kommt in Ordnung.

full
 
Op de diverse sites foto's bijgeplaatst; tevens de (vraag)prijs verlaagd naar € ?? (moet je maar gaan kijken).
 
Dit soort bedragen zijn buiten mijn bestedingsruimte. Maar als ik kijk wat er in dat segment om je heen zit scoor je negatief op bak en kilometerstand. Een vierklepper met een Ott2 en minder als een ton op de teller wordt 500 minder voor gevraagd.
Een Ural bak is vrij basic en een kilometerstand van meer dan 150K is voor veel mensen einde oefening.
Als ik zo'n spul moet bouwen, wat ben ik dan kwijt? 5000 voor de motor, 1000 voor de bak. Naafadapter 200, voorvork 1000. subframe 1000. Dan zit ik op 8200, heb ik nog 1800 over voor schilderwerk.
Natuurlijk kan je beargumenteren waarom jouw motor het wel waard is, maar dat valt voor iemand die advertenties zit te scrollen in een prijsklasse/kilometerstand niet te winnen.
 
Motorwielen komt dat in Dld door de keuring? Ik schat hem op 8000 vraagprijs persoonlijk. Oud type GS met 165.000 op teller en Uralbak. De extra's zeggen dan niet zoveel meer. Maar wellicht heb ik het mis dus hoop dat je toch je 10.800 gaat beuren. Meer dan 10% van de vraagprijs af is doorgaans namelijk niet reëel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan