Waar te koop, flensbouten

Dark0z

MF veteraan
12 feb 2006
1.412
131
Ik ben op zoek naar flensbouten, zoals in onderstaandefoto, met fijn draad (1.25). Nu was ik al naar een ijzerhandel geweest maar die kon mij niet helpen.

Ik vroeg mij af waar je dit kan bestellen voor een normale prijs. Ik kom alleen bouten tegen die je kan borgen. Nu hoeft de flens niet hol te lopen zoals op onderstaande foto.



276e720e653b54f6fbbbc4ee83d762fa.jpg
 
m8x45 pitch 1.25 en m8x32 1.25

jammer dat fabory niet dichtbij is voor mij. Kan je daar gewoon binnenlopen? Ziet eruit als een werkpand oid
 
www.titaniumraceparts.nl

Edit: Aangezien ze verzendkosten rekenen voor pakketpost en verzenden in een envelop, even een mailtje/belletje fixen dat je dan ook het envelop-tarief wil betalen (omdat het gewoon waanzin is voor die paar bouten), kunnen ze dat ook regelen.
 
Laatst bewerkt:
rvspaleis.nl

kan je zo alles op maat bestellen. Niet duur alleen voor een paar boutjes misschien wel ivm verzendkosten.

Ik heb gelijk een hele buts besteld om wat roestige dingetjes te vervangen :)
 
Probeer een normale moer op je bout te draaien. Als dat niet soepel gaat heb je speciale draad. En inderdaad Fabory doet niet zo moeilijk als je daar als particulier komt. Al vaker spul opgehaald. Als je vriendelijk iets vraagt,no problemo. Neem eventueel een voorbeeldbout mee. :Y :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan