waar te koop: shark helmen en toebehoren???

Jaro

MF veteraan
23 jun 2001
2.322
2
Almere
Ik heb anderhalf jaar gelden een shark-helm gekocht, welke nog lekker zit. Alleen mijn gewone vizier is verziekt wegens een ritje oostvaardersdijk op een zwoele zomeravond, waarna ik bij en benzinepomp mijn vizier had bekrast met een trekker wegens de 300.000 doden er die er op zaten geplakt....

Maar in de buurt van ALmere heb k nog geen dealer kunnen vinden met shark-producten. Zelfs niet bij motoport terwijl ik hem gekocht heb bij een motoport-vestiging (R'dam).

Ik wil nog één jaar met mijn helm doen, maar dan wel met een nieuw vizier! Waar?
 
BENELUX
DYNA CHAINS
Industriepark Zwijnarde 1
B-9052 GENT-ZWIJNAARDE
phone Belg.+Lux. (32) (0) 9 243 73 90
phone Holl. (31) (0) 115 611 342
fax Belg.+Lux. (32) (0) 9 243 73 95
fax Holl. (31) (0) 115 614 054
dc@dynachains.com
http://www.dynachains.com/

Dit adres komt van de Resellerpagina van de Shark website, www.shark-helmets.com
 
eehhh, motoport Venlo
Rekers motoren in Heerlen
Een of andere motoronderdelen handel in Schin op Geul


Alleen allemaal aardig uit de richting voor je ;(
 
ja hun site heb ik ook gezien ja, maar geen dealerlijst in Nederland. Niemand anders uit de buurt?
 
De Roue motoren in Nijkerkerveen is vlgs mij ook Shark-dealer... Zit toch redelijk in de buurt bij jou.
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad,
mijn visier was gekrast dus ben ik ook voor een nieuwe mogen gaan zoeken. De winkel waar ik 'm kocht deed geen shark meer...

Zit nu ook in de problemen omdat de "vinnen" bovenaan de helm (die aerodinamische gevallen) eraf gekomen zijn. In de winkel willen ze de helm enkel terugsturen naar de fabriek, maar daar betaal in niet voor.

Heb schrik dat als ik het er zelf opplak, de boel zal rammelen/fluiten. Ik rijd dus al een half jaar met enkele gaatjes in de helm, en dus zonder die plastieken erop...
 
Toch begrijp ik het niet helemaal; het zijn goede helmen, niet onbekend (sommige grand-prix rijders rijden er mee), maar vrijwel niet te koop hier in Nederland.

En da's jammer, want ik heb een shark-kop :+ !!!
 
De Roue motoren in Nijkerkerveen is vlgs mij ook Shark-dealer... Zit toch redelijk in de buurt bij jou.

Bedankt, net geweest. Een lichtblauw viziertje meteen met fogcity gekocht. Mooie verzameling helmen aldaar en leuk zaakje. Volgend jaar.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan