Waar trailer huren voor 4 motoren ?

Een grote bus huren met dubbele cabine, waar 1 motor achterin past en een aanhanger waar 3 motoren oppassen
 
Dat zoek ik dan wel uit,een zware aanhanger heeft in NL toch ook een eigen kenteken las ik al.

Die is alleen voor registratie ( as belasting / bepaling welk rijbewijs je er voor nodig hebt )
En onze regering kennende.. zal er ooit nog wel eens een wegenbelasting voor komen :)

Een aanhanger heeft géén individuele verzekering. ** in principe ** ( zullen vast bedrijfsmatige uitzonderingen zijn )
Normaal gezien valt dit onder het trekkende voertuig ( als je een auto rijd met Nederlandse platen en verzekering )

Ik verhuur(de) regelmatig een motoraanhanger ( lichte versie ) , en verhuurde hem nooit aan Belgen
Verzekering technisch was het een verdomd lastig verhaal om die kar tijdelijk te verzekeren.
Ik adviseer je zeker een -grote- verhuurder te zoeken, een kleine zal bijna gegarandeerd niet aan het gezeur willen beginnen.
 
Zwaar lateraal gedacht: 2 bussen?

Een grote bus huren met dubbele cabine, waar 1 motor achterin past en een aanhanger waar 3 motoren oppassen
Het is niet de bedoeling om manieren te zoeken die het veel duurder maken dan 1 aanhangwagen te huren,die kan ik zelf ook wel bedenken....

We hebben trouwens zelf 2 aanhangwagens voor 2 motoren,maar dan zitten we ook met 2 x brandstofkosten en péage voor +/- 4000 km.
Daarom kijken we eens om 1 grote aanhangwagen te huren.

Dus : geen bussen huren,aanhangwagens kopen,transport met vrachtwagens,vliegtuigen/helcopters charteren enz.
 
Het is niet de bedoeling om manieren te zoeken die het veel duurder maken dan 1 aanhangwagen te huren,die kan ik zelf ook wel bedenken....

We hebben trouwens zelf 2 aanhangwagens voor 2 motoren,maar dan zitten we ook met 2 x brandstofkosten en péage voor +/- 4000 km.
Daarom kijken we eens om 1 grote aanhangwagen te huren.

Dus : geen bussen huren,aanhangwagens kopen,transport met vrachtwagens,vliegtuigen/helcopters charteren enz.
Het 1e antwoord is dus het beste in jouw geval.
Lees die site eens op je gemak door en zie dat ze helemaal niet zo duur zijn.


Overigens 4000km met zijn 4-tjes in een bussie......
Ik zou al afhaken en mijn motor op een transportje zetten en zelf die metalen vogel pakken.
Scheelt al snel 3 dagen van de vakantie.
 
Ik verhuur(de) regelmatig een motoraanhanger ( lichte versie ) , en verhuurde hem nooit aan Belgen
Verzekering technisch was het een verdomd lastig verhaal om die kar tijdelijk te verzekeren.
Als die een MTM onder de 750 kg heeft,kan dat nochtans geen enkel probleem zijn.
Dan kan die in B net als in NL gewoon rijden met dezelfde kentekenplaat als de auto,en is die ook gratis mee verzekerd met de auto (mits aangifte aan verzekering).
 
Een grote aanhanger met 4 grote motoren is echt wel meer dan 750 kg....
Ik denk dat je eens goed moet lezen.
Stefan666 zegt dat hij een LICHTE aanhangwagen heeft en die niet verhuurt aan Belgen,omdat het een probleem zou zijn met de verzekering.
Daar heb ik op gereageerd dat het net met een LICHTE aanhangwagen geen probleem is.
 
Nog even betreffende VSC.be: Best wel goed. Aanhanger teruggeven op zondag kan, een dag eerder ophalen vanwege een probleem, en geen meerkosten. Borgsom onmiddelijk terug. In ons geval alle spanbanden nieuw, met nieuwe Acebikes tyrefix voor achterwiel.
Vergeet niet dat je 2x naar verhuurplaats moet rijden. €100 verschil gaat daar in echte kosten/km snel op
 
We gaan met alles rekening houden,ook met de afstand en met zaken als een diefstalverzekering die inbegrepen is.
Het is tot hiertoe al wel duidelijk dat de prijsverschillen enorm zijn : van €245 tot €650 voor dezelfde periode ! :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan