Waar vind ik kawa kleding?

KawaJelle84

Rookie
17 jan 2010
1
0
Hallo iedereen, ik ben een beginnend motorijder en heb zopas een kawasaki zx6r van 2009 gekocht in lime groen. Maar nu zou ik graag het motopak, laarzen, handschoenen en helm in dezelfde kleur willen hebben (zwart/groen) maar ik vind nergen een kledingzaak waar ze deze verkopen.
Kan iemand mij hier aub mee helpen?
 
Eind volgende maand is er dé motorbeurs in Utrecht.

Denk dat ze daar wel het een en ander hebben liggen van Kawasaki :Y
 
Hallo iedereen, ik ben een beginnend motorijder en heb zopas een kawasaki zx6r van 2009 gekocht in lime groen. Maar nu zou ik graag het motopak, laarzen, handschoenen en helm in dezelfde kleur willen hebben (zwart/groen) maar ik vind nergen een kledingzaak waar ze deze verkopen.
Kan iemand mij hier aub mee helpen?

de meeste kawa dealers hebben dat spul hangen :Y
 
Erg veel merken hebben enkele groene pakken in hun assortiment, gewoon kijken wat je mooi vind. Wat voorbeeldjes:

Arlen Ness
Ls1-4290K-AN-Green-Grey-F.jpg


Spyke
Spyke-Dragon-Suit-Gr.jpg


A*
Alpinestars-RC-1-Suit-G1.jpg
 
vraag ik me af waar je bent wezen kijken (zeeman?)

meeste dealers hebben wel groene pakkies hangen. Of laarzen, of handschoenen, of een helmpie.

en anders kun je nog altijd naar de powerrangerwinkel :Y
 
Martel is into de geinige de linkjes vandaag, lol.

@TS: Ik zou op de motorbeurs gaan kijken. En het is Kawasakigroen trouwens.
 
Ik zou een zwart pak kopen... anders moet je over een jaar weer een ander chuppa chup-pak kopen, als er een nieuw kleurtje motor gekocht is... :z...
 
Hallo iedereen, ik ben een beginnend motorijder en heb zopas een kawasaki zx6r van 2009 gekocht in lime groen. Maar nu zou ik graag het motopak, laarzen, handschoenen en helm in dezelfde kleur willen hebben (zwart/groen) maar ik vind nergen een kledingzaak waar ze deze verkopen.
Kan iemand mij hier aub mee helpen?
Je zou eens naar Kawa NL kunnen bellen en naar Madelon Lucas kunnen vragen.....van haar heb ik ooit 2 Z1000 jacks gekregen voor een verloting.......
 
In Beneden-Leeuwen (bij Tiel) hebben ze zeer zeker Kawa kleding. Daar hebben ze kawa motorkleding, maar ook casual. Iig toen ik nog een kawa had liep ik ook met kawa sneakertjes rond ect dat spul.
 
Kijk even op site van kawasaki.nl
Daar kan je kiezen welke kleding je wilt hebben.Schrijf artikelnummer en maat op.
Ga naar een kawasaki dealer en bij de kledingshop kan je het artikelnummer en maat de prijs horen en bestellen. In een weekje komt het groene spul aan bij jou dealer.

http://www.kawasaki.nl/shop

gr
Ninjawil

full
 
Kijk even op site van kawasaki.nl
Daar kan je kiezen welke kleding je wilt hebben.Schrijf artikelnummer en maat op.
Ga naar een kawasaki dealer en bij de kledingshop kan je het artikelnummer en maat de prijs horen en bestellen. In een weekje komt het groene spul aan bij jou dealer.

http://www.kawasaki.nl/shop

gr
Ninjawil

full
 
Je zou eens naar Kawa NL kunnen bellen en naar Madelon Lucas kunnen vragen.....van haar heb ik ooit 2 Z1000 jacks gekregen voor een verloting.......


En dan zeggen dat jij had gezegd dat zij goedkope jassen/pakken kan regelen?

Zal ze fijn vinden, fanmail/telefoontjes :P
 
Je zou eens naar Kawa NL kunnen bellen en naar Madelon Lucas kunnen vragen.....van haar heb ik ooit 2 Z1000 jacks gekregen voor een verloting.......

Vraag meteen naar de Kawa condooms en dat je die wel ff wilt testen met Madelon... :z...

ARBAF9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kijk even op site van kawasaki.nl
Daar kan je kiezen welke kleding je wilt hebben.Schrijf artikelnummer en maat op.
Ga naar een kawasaki dealer en bij de kledingshop kan je het artikelnummer en maat de prijs horen en bestellen. In een weekje komt het groene spul aan bij jou dealer.

http://www.kawasaki.nl/shop

gr
Ninjawil

[afbeelding]
Via de ZXR-Club.nl krijgen we korting bij Kawasaki :)
 
Ik zou een zwart pak kopen... anders moet je over een jaar weer een ander chuppa chup-pak kopen, als er een nieuw kleurtje motor gekocht is... :z...

:^
heb ook een groen/witte kawa. Maar het nadeel van een groenpak is dat het moeilijke bij andere gangbare kleuren past.
Afgezien dat ik een groen pak geen porum vind, maar dat is puur persoonlijk.

Ik heb een blauw/wit pak gekocht, past nog wel redelijkerwijs bij groen.
iig neutraler dan een groen pak.

misschien dat kawa-rijders daarom merktrouw zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan