Waar vind ik kromme velgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woeter

Die hard MF'er
30 mei 2002
602
0
Ermelo
Waar gaan die heen, gewoon oud-ijzer?

Voor promotiedoeleind heb ik 1 of meerdere zwarte achtervelgen nodig. Dus wordt niet meer mee gereden, maar moeten er nog wel goed uit zien. Mag dus wel een kromme kant hebben. Moet gewoon een zwart glimmende zijn, met meer dan 3 spaken.

In de racerij rijden ze vast ook nog wel eens nieuwe velgen krom, wat doen ze er dan mee?
 
Thanks! Meteen ff gebeld. Die had opzich wel velgen liggen, maar die zitten dan niet netjes meer in de lak. Dat is nou juist wel belangrijk :)
Opzich kan ik 'm natuurlijk even overspuiten, maar dat is weer een hoop extra werk.
 
Thanks! Meteen ff gebeld. Die had opzich wel velgen liggen, maar die zitten dan niet netjes meer in de lak. Dat is nou juist wel belangrijk :)
Opzich kan ik 'm natuurlijk even overspuiten, maar dat is weer een hoop extra werk.

Paar ophalen en overspuiten zal denk ik minder werk zijn dan die paar weer steeds elders ophalen, of niet?
 
Bij de sloop worden ze ook gedumpt. ik heb vorige week nob een mooei velg gevonden voor onder de auto mankeerd niks aan
 
waar is het voor?
Om productfoto's te maken van nieuwe rimstriping. Ongeveer dit idee:

6028714784_cfbfffb3c4.jpg


Paar ophalen en overspuiten zal denk ik minder werk zijn dan die paar weer steeds elders ophalen, of niet?

Goed punt inderdaad :Y

Zijn er nog ook motorslopen te vinden in centraal Nederland?
 
ff schuren?

Gewoon met een lappie er over heen, en dan zwart spuiten met een busje glanzend zwart van de action..

Heeft toch niks te lijden.
 
Kan me zo voorstellen dat er ook wel wat mensen zijn die hun velg beschikbaar willen stellen voor een mooie striping.
Tenminste, als je een leuk kleurtje hebt heb ik een zwarte voor en achtervelg beschikbaar voor je. Dit model:
product_thumb.php


Overigens kost poedercoaten ook niet zoveel, immers er hoeft niets afgeplakt te worden. Het is gewoon spuiten en gaan. Photoshop doet ook wonderen.
 
Laatst bewerkt:
Ja zo'n soort velg zoek ik ongeveer. Van wat voor model is die?

Is die glanzend zwart en zonder beschadigingen?
 
ik zou proberen om even met een plaatselijke dealer iets te regelen.

dat jij bijvoorbeeld een velg van een nieuwe fiets leent en en ruil daarvoor een paar sticker/striping sets met de dealernaam maakt ofzo.

Dan heb je een mooie schone velg zonder beschadigingen en kan je ook nog een velg kiezen die een mooi design heeft.
 
kijk, dat is toch veel beter dan een setje 6e hands sloop velgen.
er zijn denk ik best een aantal mensen die geen problemen hebben met een mooi velgstreepje voor gratis als het te koste gaat van het model staan (de motor dan he) voor wat foto's

plus, als het goed herkenbaar is heb je gelijk je eerste reclame rondrijden
 
Om productfoto's te maken van nieuwe rimstriping. Ongeveer dit idee:

[afbeelding]Goed punt inderdaad :Y

Zijn er nog ook motorslopen te vinden in centraal Nederland?


je mag mijn velgen gratis gebruiken voor promotie .
scheelt je weer een hoop geld :+
net nieuw gecoat nooit mee gereden (stoffig op de foto)

Essen_SIHA2010094.jpg


Essen_SIHA2010097.jpg


als je intresse hebt mijn mail staat in mijn profiel
 
Laatst bewerkt:
Ja zo'n soort velg zoek ik ongeveer. Van wat voor model is die?

Is die glanzend zwart en zonder beschadigingen?

Dit zijn velgen van een CBR900RR, alle modellen van voor 2000 hebben deze velgen. Rijden tonnen van rond, dus daar zullen ook absoluut veel van in de kreukels liggen.

Mijn velgen zijn zo goed als volledig onbeschadigd (misschien een heel klein pitje hier of daar, maar daar ontkom je niet aan bij velgen).

Zoals eerder aangegeven, je mag wat mij betreft je ding er op doen. Ze zitten op dit moment wel in de motor. Ik weet niet voor hoe lang e.d. je ze nodig hebt, maar daar komen we vast wel uit.

En anders gewoon even op Marktplaats zoeken: http://link.marktplaats.nl/472737161
Heb je je eigen velg.

Maar als ik heel eerlijk ben, zou ik gewoon een velg nieuw aanschaffen. Gewoon het soort velg waarvan je weet dat driekwart van de motorrijders week wordt. Zoals die 1098 velg die je liet zien. Het design van je sticker lijkt voor de meesten al tien keer mooier als je er een begeerlijke velg bij zet.

Ik stuur je ook nog even een PM.
Edit. een mailtje dus want je hebt PM niet aan ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan