Waar vind ik Kt sliders in een online shop in Nederland? :s

Thijsjuh

Rookie
8 apr 2013
23
0
Breda
zoek overal maar kan alleen buitenlandse shops vinden.

iemand een nederlandse benaming ervoor?

gr Thijs
 
Laatst bewerkt:
Zijn gewoon valdoppen en kun je zowel op sites vinden als bij KTM dealers. Zullen ze meestal niet op voorraad hebben maar is zo te bestellen.

Die van je link zijn trouwens niet meer te bestellen, dat is de oude versie. De nieuwe zijn iets anders.
 
Laatst bewerkt:
Voor het oog misschien minder mooi, maar heb je een oud skateboard?

Lankho09 in "Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaa..."

1460105_546733695415288_955265916_n.jpg


In dit geval waren het toevallig witte wieltjes. Niet ideaal, maar werken met wat je hebt. :')
 
ik heb alleen op vooras geen hol as :-/
zou deze gewoon door te boren zijn?

voor derest goed idee wieltjes kunnen in allekleuren en maten bij de skateshop;-)
 
Weet je dat heel zeker? Mijn vooras was voor het grootste gedeelte gewoon hol, alleen het eind moest even doorgeboord worden. Achteras kan je gewoon die zwarte dop eruit tikken, als je die hebt. :)
 
Kleine disclaimer, sinds ik die dopjes tegen de motor aan gegooid heb ben ik niet meer omgevallen. Tot zover werken ze dus. Het resultaat van de dopjes op het asfalt is mij ook nog onbekend. Het kan zijn dat ze werken, het kan ook zijn dat je motor salto's maakt als Epke Zonderland of op spectaculaire wijze explodeert. Geen garanties.
 
Beter iets dan niets;-)

Zal een die eind doppen door boren en draadeind halen moet wel werken als ik zo zie

Thx..,!
 
Zorg er wel voor dat je bussen maakt die in de as vallen. Gewoon een draadend er doorheen is ruk natuurlijk.
Ik heb gewoon busjes gedraaid die aan de ene zijde mooi in de as valt en aan de andere zijde in een skateboard wieltje. Wieltje heb ik gewoon in kleur gespoten, niks mis mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan