Waar vind ik lekkere "linkse" bochten!?!

je favoriete "KLAVERBLAD"

  • Hoevelaken

    Stemmen: 1 6,3%
  • PPP

    Stemmen: 2 12,5%
  • Apeldoorn

    Stemmen: 7 43,8%
  • De Baars

    Stemmen: 1 6,3%
  • Gorinchem

    Stemmen: 2 12,5%
  • Anders, nl. .......

    Stemmen: 3 18,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Erg mooie linkerbocht is de bocht op de a 73 bij NIJMEGEN,
ik geloof knoppunt Neerbosch, hij is tweebaans dus vaak vrij baan op de linker rijstrook, als je dus komt uit de richting Boxmeer, en gaat in de richting van de a 15, echt een super bocht.

Een andere linker bocht is de bocht vanaf de a 12 bij Arnhem richting Apeldoorn op de A 50 knoop punt waterberg,

En dan nog een linker bocht is van de a 12 vanaf Arnhem bij oosterbeek, naar de a 50 richting s' Hertogenbosch knooppunt Grijsoord.

zo heb je drie mooie !!! in het zuid oosten van Nederland
 
Zie het filmpje in mijn signature.

A15, afslag Opheusden...perfecte bocht voor zowel links als rechts :)


heb die bocht van de week gereden. hij is wel wat, maar dan moet er geen klei-korrels op het asfalt liggen.
voor de rest alvast bedankt voor alle tips.

PS: ze liggen soms inderdaad wel ver uit de buurt.... ;(
 
Mooi links-om-bochtje........in Belgie, Neerpelt......

Helaas, ik ben het niet op de foto, maar die komt nog :9

attachement aanklikken, sorry

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/40438/7f22b97fe5954977a49c394b36c48723 (bochtje Neerpelt.jpg)​
 
Ben ik laatst ook nog geweest. Leg je rond de 140 je knie neer. Laatste keer was het alleen nogal glad.
Alleen jammer dat ze nu aan de weg aan het knutselen zijn, anders kon je een afslag terug bij de grote heide ook een mooie linker en rechter pakken.
 
Bij Schiphol ligt ook een mooie short-route. Met een rechter-,linker-,rechter-,rechter- en nog een rechter bocht.

Andersom is dat natuurlijk een linker-,rechter-,linker-,linker- en nog een linkerbocht. ;)

Vlakbij het tankstation is dat. Voor velen inmiddels bekend denk ik. :?
 
Als je op Assen vanuit Duikersloot weer richting start-finish rijdt, kom je eerst langs Hoogerheide en dan kom je bij de ramshoek! Dát is pas een mooie linkerbocht!
 
Dit is inderdaad de linker bocht der linker bochten. Gewoon met 180 het knietje aan de grond.
Die bocht bij Opheusden is dat parallel aan de snelweg. Volgens mij heb ik m ook weleens gereden. Erg mooie bocht met goed vlak asfalt.

Mzzl
 
Terug
Bovenaan Onderaan