Waar vindt jij motorrijden het leukst?

Waar?

  • Binnen de bebouwde kom

    Stemmen: 7 6,4%
  • Buiten, 80km/u wegen

    Stemmen: 99 90,8%
  • Buiten, 100km/u wegen

    Stemmen: 1 0,9%
  • Snelweg

    Stemmen: 2 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    109
In het buitenland... Frankrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk.

Soort wegen - provinciale wegen heeft de beste wegkwaliteit/snelheid ratio, maar de lokale kronkelweggetjes scoren het hoogst qua schoonheid, al schiet het niet altijd op.

In tegenstelling tot de meeste repliekanten :P vind ik rijden in de bebouwde kom erg leuk - vooral door vreemde steden rijden vind ik fantastisch. Misschien dat het mijn koeriersverleden is, maar ik hou van de verkeerschaos.
 
vooral door vreemde steden rijden vind ik fantastisch. Misschien dat het mijn koeriersverleden is, maar ik hou van de verkeerschaos.

Al eens in Parijs geweest?

confused_smile.gif
 
Eifel en Zwitserland hebben tot nu toe mijn voorkeur. Ga komend jaar misschien naar Scandinavie, schijnt heel mooi te zijn en moet ik gereden hebben hoor ik ;) .
 
In het buitenland... Frankrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk.

Soort wegen - provinciale wegen heeft de beste wegkwaliteit/snelheid ratio, maar de lokale kronkelweggetjes scoren het hoogst qua schoonheid, al schiet het niet altijd op.

In tegenstelling tot de meeste repliekanten :P vind ik rijden in de bebouwde kom erg leuk - vooral door vreemde steden rijden vind ik fantastisch. Misschien dat het mijn koeriersverleden is, maar ik hou van de verkeerschaos.


Al eens in Parijs geweest?

(Afbeelding)

Ja? is dat het? dat je motor-koerier geweest moet zijn om het leuk te vinden binnen de bebouwdekom?
En dan het liefste volgens het Parijs-principe.
Iedereen doet maar wat en bij een beetje schade, ach "who cares"?


full
 
Laatst bewerkt:
Die foto is zeker bij de Arc de Triomph gemaakt?
Ik heb er ook eens gestaan. Je werd echt gek van de verkeersdrukte.

Tegenwoordig rijden ze er, bijna allemaal, op motorscooters. Echt, die rijden ZO ONvoorzichtig! Regelmatig schampt er iemand een auto, rijdt gewoon verder alsof er niks aan de hand is. Echt heel anders dan in Nederland....
 
80 km en dan zo bochtig dat je zodra je op het gas bent geweest gelijk weer op de rem moet omdat de volgende bocht er alweer aan komt :9~ :9~
korom klein bochtige landweggetjes tusen de weilanden door nadeel is wel de tractoren en de modder/koeiemest op de weg
 
In de regen op klinkertjes :}


Maar ook op droog asphalt
 
Terug
Bovenaan Onderaan