- Waar/wanneer wordt nou NIET gecontroleerd?

Woar? Wanneer? geen controles

  • Snelweg na 22.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dijkjes in het weekend voor 10.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polderwegen, altijd

    Stemmen: 0 0,0%
  • smitjr door het raam

    Stemmen: 20 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
Ja, daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar... O-)

Waar niet? :]
- boerenweggetjes in de polder?
- rustige wegen 'van dorp tot dorp'
- op bepaalde rustige stukken dijk? (heb je meestal ook overzicht)

Waar juist wel? '(
- snelweg op nr 1
- provinciale B-wegen op 2
- bebouwde kom?

Wanneer wel/niet ? })
- overdag tussen 9.00 en 20.00 op die wegen hierboven?
- s'nachts niet? Met het voetbal WK niet?

Kortom, wanneer kun je nou eens waar lekker vol knallen als je het gas flink wilt opengooien? Op de snelweg om 01.00 snachts (wel zomer dan :P ) of juist in 'de rustige polders', (persoonlijk nog nooit een controle gezien) offeh s'avons na 10 uur etc etc.

Wat zijn de momenten of plekken waar jij voor je gevoel veilig het gas kan opengooien? *D :]
EDIT: ik bedoel op de openbare weg ;)
 
op de Duitse snelwegen die geen snelheidslimiet hebben, en dat dag EN nacht *O*

Groeten, Ganz

(ik noem het verlengde van de A77 bij gennep, in het weekend geen kip te vinden en de snelweg is behoorlijk recht)
 
Hmm, problem, dat is wel ff een stukje rijden voor mij -O-

Maasvlakte is dan alweer dichterbij
 
Hier in de buurt hebben we een aantal wegen waar toch nooit een hond komt... daar kun je lekker knallen (woon in polder met alleen boerenwegen.... :P )

alleen op de provinciale weg is het hier erg oppassen, en heel erg vaak op zo'n stukje waar je net het dorp in rijd. wat het ineens 50 wordt, verder niet zoveel last hier iig :P

ben in de buurt iig nog nooit gepakt voor snelheid. (wel wat andere dingen :( )
 
Zo te horen wil jij knallen.
Ik raad je gewoon het circuit aan is geen openbare weg voor jou, maar wel veiliger.

full
 
Ik zal je alvast helpen smitje....De eerste optie kan je uit de poll schrappen als je je rbw wil houden :+

Ik ga toch maar voor de boerenwegen...waar het niet zo druk is, daar is niet genoeg geld te cashen, dus komen de flitsstakkertjes niet zo snel. Hou nog altijd die marge om mijn rijbewijs te behouden overigens.
 
Hmm, problem, dat is wel ff een stukje rijden voor mij -O-

Maasvlakte is dan alweer dichterbij


Ik ben ergens ook intens blij dat mijn ouders in Nijmegen wonen en ik in Enschede. De Duitse wegen bevallen me zowiezo erg goed. Gewoon standaard buiten de bbk 100, en als de maximumsnelheid lager is dan kom je daar ook nog wel overheen, want:

- Voor korte afstand
- Heeft het een reden (onoverzichtelijk kruispunt)
- Controleren ze dat met filtspalen die alleen van voren flitsen :+

Niet dat gezeik met hele stukken 60 km/u omdat 1 of andere incontinente boerin op elk moment de weg over moet kunnen rennen om de wc thuis te halen, of omdat de kindertjes anders niet met hun supergave skelters over de openbare weg kunnen rijden.

[me]daGanz vindt NL verder nog wel een leuk land hoor![/me]
 
Zo te horen wil jij knallen.
Ik raad je gewoon het circuit aan is geen openbare weg voor jou, maar wel veiliger.


Mwah, ik heb al wat km's achter de rug...maar als ik wil knallen ga ik meestal een 'rustig' dijkje op (mooie bochten etc). Maarja, vroeg het me eens af na het lezen van een post dat iemand een sprint op de snelweg had gedaan met een Porsche RS3 om 01.00 snachts. Ben benieuwd of er dan gewoon haast niet wordt gecontroleerd, en al helemaal op die snelwegen die al rustig van zichzelf zijn.


_O- :9
wat doe je vanavond ;)

Iets met een toeter en de achterdeur :X
 
Op het cicuit wordt wel gemeten maar dat kost vaak alleen je ego.



If you can't handle the time, don't do the crime.

:W
 
Niet dat gezeik met hele stukken 60 km/u omdat 1 of andere incontinente boerin op elk moment de weg over moet kunnen rennen om de wc thuis te halen, of omdat de kindertjes anders niet met hun supergave skelters over de openbare weg kunnen rijden.

:^ Daar word ik ook zo moe van =P
 
Mwah, ik heb al wat km's achter de rug...maar als ik wil knallen ga ik meestal een 'rustig' dijkje op (mooie bochten etc). Maarja, vroeg het me eens af na het lezen van een post dat iemand een sprint op de snelweg had gedaan met een Porsche RS3 om 01.00 snachts. Ben benieuwd of er dan gewoon haast niet wordt gecontroleerd, en al helemaal op die snelwegen die al rustig van zichzelf zijn.

Tsja het is altijd een gok die je neemt.
Maak niet uit waar als ze er net staan.......... ;(
 
s'nachts gaan rijden en voordat je gaat knallen kan het natuurlijk wel eens gebeuren dat je je nummerbord verliest O-)
 
Op het cicuit wordt wel gemeten maar dat kost vaak alleen je ego.



If you can't handle the time, don't do the crime.

:W


Hoho, rustig aan moraal ridder
als ik echt wil racen komt er een circuit motor, maar als je dan toch je gas eens wil opengooien, kun je dat beter op een plek doen waarvan je denk dat het 'kan' qua veiligheid maar ook qua controles.

Niet dat je om 10 uur s'avonds een lege snelweg hebt, en FLITS je de lul bent...beetje zout he. Het wil namelijk hier in Nederland niet zeggen dat als jij de situatie veilig acht (en laten we ervan uit dat het even zo is) dat men er automitisch maar NIET controleert omdat zij het ook zo veilig vinden.
Geld binnenhalen is ook een target '(
 
s'nachts gaan rijden en voordat je gaat knallen kan het natuurlijk wel eens gebeuren dat je je nummerbord verliest O-)


Pcies O-)
Ben benieuwd hoeveel mensen hier dat nu ECHT doen... :z
- zoek een rustige plek op
- kenteken eraf, vol scheuren
- kenteken er later weer op en naar huis
 
Pcies O-)
Ben benieuwd hoeveel mensen hier dat nu ECHT doen... :z
- zoek een rustige plek op
- kenteken eraf, vol scheuren
- kenteken er later weer op en naar huis

T kan natuurlijk gebeuren, maar mijn nummerbord zit altijd goed vast ;(

luigibernau heeft niet de ballen om zonder nummerplaat te gaan rijden :N
 
Als je op flitsservice kijkt zie je dat er na 21.00 geen flitsers meer worden gemeld...
 
Terug
Bovenaan Onderaan