- Waar/wanneer wordt nou NIET gecontroleerd?

Woar? Wanneer? geen controles

  • Snelweg na 22.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dijkjes in het weekend voor 10.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polderwegen, altijd

    Stemmen: 0 0,0%
  • smitjr door het raam

    Stemmen: 20 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Hoho, rustig aan moraal ridder
als ik echt wil racen komt er een circuit motor, maar als je dan toch je gas eens wil opengooien, kun je dat beter op een plek doen waarvan je denk dat het 'kan' qua veiligheid maar ook qua controles.

Niet dat je om 10 uur s'avonds een lege snelweg hebt, en FLITS je de lul bent...beetje zout he. Het wil namelijk hier in Nederland niet zeggen dat als jij de situatie veilig acht (en laten we ervan uit dat het even zo is) dat men er automitisch maar NIET controleert omdat zij het ook zo veilig vinden.
Geld binnenhalen is ook een target '(


*D

Ik ben geen moraalridder. Ik vind aso rijden heerlijk. Maar ik weet wel dat de pakkans in de randstad bijna 50-50 is.

Ik sta ook niet achter het flitsbeleid maar het is nu eenmaal iets waar je mee moet leven.

Over het algemeen haat ik de blauwe enveloppen meer dan de paarse. :Y
 
Gewoon ff het stukkie snelweg verkennen waar je wilt knallen. Geen flitskasten/verdachte auto's langs de weg enz. Afrit pakken, snelweg weer op en helemaal los gaan. Wel ff kijken of dr geen auto's achter je rijden ivm onopvallende pliesie ;) ;)
 
Hahaha, ben ik blij dat in een polder woon met lauter kronkelweggetjes. Kom ik als ik aan het rijden ben tenminste geen yoghurtbekers (racers) tegen. Afijn, die blijven nu toch binnen, dus sowieso geen last van. Mja, ik heb dan ook maar een topsnelheid van 140 km/h ofzo

Oja, in het hartje van die polders ben ik nog nooit aangehouden, geflitst of wat ook. Alleen op rijkswegen enz. is het weleens prijs.
 
Met het WK voetbal van 2004 zat iedereen mooi binnen te kijken.
speedrock was toen even de auto op topsnelheid aan het testen.
(motor rbw had ik toen nog niet)
 
Hahaha, ben ik blij dat in een polder woon met lauter kronkelweggetjes. Kom ik als ik aan het rijden ben tenminste geen yoghurtbekers (racers) tegen. Afijn, die blijven nu toch binnen, dus sowieso geen last van. Mja, ik heb dan ook maar een topsnelheid van 140 km/h ofzo

Oja, in het hartje van die polders ben ik nog nooit aangehouden, geflitst of wat ook. Alleen op rijkswegen enz. is het weleens prijs.


Wat is het probleem met yoghurtbekers in de polder dan?
 
Dat gezeur over 'ga dan het circuit op' vind ik wel zo'n dooddoener:
Je kunt het ook wel 's zomaar 's avonds op je heupen krijgen.
Het kost bakken vol geld.
Het is vooral leuk als het niet mag.
Je moet voor het circuit een hele dag vrij plannen.
enzovoort.

Ik persoonlijk doe (deed) gewoon altijd m'n kentekenplaat even erg schuin (dubbel), 0% kans dat je geflitst wordt alleen kans op aanhouding, maar als je maar hard genoeg rijdt zal dat niet gebeuren ;) (niet waar want je kunt altijd pech hebben voor een stoplicht ofzo te komen)

Zelfde effect als kentekenplaat 'verliezen', alleen wat simpeler.
 
dat getrut in de bochten 8-)
Dat gezeur van SM'ers op 'yoghurtbekerrijders', 'rijstkanonnenrijders' etc. is ook getrut als je het mij vraagt. Waarom zeur je niet op chopperrijders? BMW-rijders? Koekblikken?

Minderwaardigheidscomplexje volgens mij. Wat wil je ook met een motor die van alles niets is.

Bovendien, het zou een schande zijn als je in beetje langzame bochten trager bent met zo'n fiets. Toch zijn die sm'ers altijd béretrots als ze een supersportmotor hebben 'verslagen'. Zegt genoeg dacht ik zo.

Even een :+ neerzetten om te verduidelijk dat ik gewoon zin heb om te zeuren :Z
Maar het is wel gemeend wat ik typ :P
 
wij wonen lekker dicht bij de grens met das BUNDESWALHALLA. En kunnen elk moment van de dag ff knallen zonder dat we achter ons hoeven te kijken....
Daar zou spee :r helemaal doodziek van worden, en zalm ook als ie wist wat we daar aan accijns wegbrengen... (en op de terugweg natuurlijk meebrengen aan bacardi en andere spirituele dranken) *O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan