waar waren jullie vandaag?

Cadcatz

MF veteraan
28 mei 2003
46.152
18
Maarheeze
Een middag+avond wezen toeren met manlief, route Eindhoven-Geldrop-Mierlo-Lierop-Someren-Maarheeze-Nederweert-Helden-Melderslo-Horst-Gemert-Eindhoven.
12 motoren tegengekomen (gezwaaid naar allemaal, ook al zaten we op een chopper }) )O ja, en een paar op de snelweg, alleen was zwaaien toen wat moeilijk omdat ik me heel stevig aan manlief moest vasthouden, anders waaide ik eraf.

Het viel me gewoon op dat er vrij weinig motoren op de weg zaten, was het te warm ofzo??? :] En ook al geen MF stickers gezien.....

Trouwens nog wel iets leuks gezien in Gemert

24709
 
Moet mijn vriendin (studeert architectuur) helpen met maquette maken etc ... :( en kan dus morgen ook niet naar de meeting ;(
 
Maarja, daarjuist ook gemerkt dat mijn schokdemper achteraan lekt, en na een telefoontje naar de dealer besloten dat ie in garantie vervangen zal moet worden ... motor is tenslotte nog maar 2 weken oud
 
ik zat op een feestje van het werk.
28° in lederen motorbroek '(
maar was niet slecht. Motorclub rijd de kinderen rond op zo'n dag
 
vandaag met japo omgeving circuit assen gereden en daarna even richting motoport leek. Daar hebben we even een bakkie koffie gedronken. Hier in de omgeving reden erg veel motoren, ik bleef aan het zwaaien :)
 
Ik zat op de lekdijk, lekker te :] ! Zolang ik kon doorrijden was het best te doen. Je hebt trouwens gelijk, het was erg rustig op de weg. Niet dat dat nou zo slecht is, vond het wel prettig om eerlijk te zijn :)
 
Yep ... tkon niet lang uitblijven voor er een opmerking op kwam he ;)
MAAR, zo'n schokdempding is van "Sachs", dus eigenlijk vodden door een onderaannemer :+ (tis maar hoe ge der nen draai aan geeft)
 
Een middag+avond wezen toeren met manlief, route Eindhoven-Geldrop-Mierlo-Lierop-Someren-Maarheeze-Nederweert-Helden-Melderslo-Horst-Gemert-Eindhoven.

Hee vdan ben je vlakbij geweest!! Woon in Mierlo !
Ik zat trouwens on België bij bekenden.. met de auto.. '(
 
wij moesten trainen voor de vierdaagse van Nijmegen.
Heel veel motoren tegen gekomen...
En dan denk je...... sjee waarom moesten wij toch ook alweer zo nodig die vierdaagse lopen ?????

Het idee was geboren toen we beide ons rijbewijs nog niet hadden.
Intussen alles geregeld, hotel ed.
Dan haal je je rijbewijs.... en wat blijkt er dan leuker te zijn.....
Juist ja :]

Maar wie A zegt..... moet ook B zeggen.
 
Ik was samen met Triker bij Startwin voor o.a. een testrit op de Benelli Tornado, maar door wat hoogte- en startproblemen is uiteindelijk voor Triker een ritje op de Multistrada geworden en ik een ritje op een Duc Monster 800 :)
 
zaterdag alleen ff op de ppp geweest..
Ik had de dagen ervoor al heel wat gereden.
vrijdag rondje ijselmeer en donderdag een ronje door duitsland :9
 
Op zondag 01 juni 2003 01:20 schreef Cadcatz het volgende:
Een middag+avond wezen toeren met manlief, route Eindhoven-Geldrop-Mierlo-Lierop-Someren-


Dat rondje heb ik gisteravond ook gemaakt, en ben ook zeer weinig rijders
tegen gekomen, het was ergens tussen 20.15 en 22.00
 
Het viel me gewoon op dat er vrij weinig motoren op de weg zaten, was het te warm ofzo??? :]
Ben alleen ff naar het Duitse Blackbird treffen in Bad Nendorf geweest om aan de toertocht mee te doen. 's Morgens vroeg nog een deel van de zonsverduistering gezien bij zonopkomst. Toch mooi om mee te maken :)
Om 6.45 vertrokken vanaf tankstation Lonneker Meer samen met PeterCBRXX. MaXXzz en H@ppily waren vrijdag al op weg gegaan en zouden we daar wel tegenkomen. Zo 's morgens vroeg lekker rustig kunnen rijden en om 8.15 uur waren we 220 km verder op de plaats van bestemming aangekomen.
Daarna een toerrit gereden van bijna 300 km met zo'n dikke 60 Blackbirds over prachtige stuurwegen. Hier kom ik nog wel terug, want het is toch niet zo ver van huis.
Iets na zessen naar huis gereden en had ik er een dikke 715 km meer op de teller staan als 's morgens bij het vertrek :)
PeterCBRXX zal er veel meer op teller hebben staan.

En ook al geen MF stickers gezien.....
Ik heb wel één sticker gezien :) , maar toch waren er 4 MF'rs *D
 
Vrouw (rode Fazer 600) en ik (rode ZR-7S) via allerlei weggetjes naar het voormalige kamp Westerbork geweest. Geen MF'ers gezien overigens (ook niet echt op gelet), wel hele troepen motoren die lekker aan het toeren waren.
 
Blokkie om, oa Muiderberg. Reed langs het strandje aldaar, ik dacht wtf? Zet me motor neer op het fietspad (ruimte zat, er stonden er meer, dan mag het toch? :X ) Motorkleren uit, had een boxer-short aan, effe lekkere duik genomen. Daarna op het strand even drogen, af en toe ff naar motortje kijken :) echt heerlijke dag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan