Waar was ik ?

Die weg op de foto is de Montee du Chateau links van Vianden (Op Google Maps)
 
Nee, dit is zeker niet de tank in La Roche.
De Ardennen staat vol met tanks en geschut uit WW2 dus die ene tank wil niet zoveel zeggen. Ik heb zelf een foto van mijn eigen TDM bij de tank in La Roche bij gedaan en je ziet de verschillen: op "mijn" foto is de tank zelf anders, er staan bloembakjes omheen en ook de parkeerplaats zelf is anders.

Dus de kenners mogen nog eens diep nadenken. :+ [afbeelding]

ehmm.. het is wel de tank in la roche hoor, achter het centrum zegmaar (richting die heuvel achter het stadje). Bij de plek waar je het water in kan gaan bij de kano verhuur. Die tank die jij plaatst is een andere tank, wellicht in dat winkelstraatje.
 
ach yo gewoon rijden daarzo en kijken of je het vinden kan heb je iig nog een doel erbij ook :Y

One man, one bike, one dream, one mission.

Will he be able to find the place *O* or will he fail and die -O- .

To be continued :+ .
 
In La Roche staan 2 tanks. De eerste foto die TS plaatst is de Sherman M4A1. Deze staat op het Place du Gravier, het marktpleintje beneden in het dorp, langs de Ourthe.

De tweede foto, met de TDM ervoor, is inderdaad ook in La Roche, maar dan op de heuvel die uitkijkt over het dorp. Het is zoals gezegd een Britse M10 Achilles, niet te verwarren met de Amerikaanse M10 Tankdestroyer. De M10 Achilles staat langs de Rue du Chalet, op de kruising van de N820 met de N833.
 
Terug
Bovenaan Onderaan