Waar windscherm laten maken?

JeDa

MF'er
10 feb 2003
71
0
't zuiden
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje: Ik heb een oude Kawa politie motor (model CHiPs) waarvan het windscherm kapot is. Het metalen deel is nog oké. Weet misschien iemand een adres waar ik een scherm (kunststof) kan laten maken?

Alvast bedankt,

JeDa
 
is dat zo'n chopper-achtig model? er bestaan ook universele windschermen voor motoren zonder stuurkuip. http://www.motozoom (www.motozoom) heeft ze volgens mij wel.
 
Je zou het eens bij Jos Schurgers kunnen proberen.

Jos Schurgers Polyester
Bennebroekerweg 214
2142 LD Cruquis

Telephone: 023 5283367
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje: Ik heb een oude Kawa politie motor (model CHiPs) waarvan het windscherm kapot is. Het metalen deel is nog oké. Weet misschien iemand een adres waar ik een scherm (kunststof) kan laten maken?

Alvast bedankt,

JeDa
Hoi JeDa :)

ik zag heel toevallig in het bmw foto topic jouw amerikaanse politie RT

Wat een superstoer ding zeg :}

tevens zag ik dat je haar te koop hebt staan wegens gezinsuitbreiding! Gefeiciteerd in ieder geval met je nieuwe gezinslidje :) heb je een dochter
of zoontje?

anyway.....hier het volgende :
ik ben met mijn vriendin op zoek naar een koopwoning en staan bij wat projecten
ingeschreven. Als het zo ver is dan heb ik een eigen berging en kan ik mijn motor
en die van haar kwijt (mijn blade staat nu bij mijn ouders). tevens kan er dan één van de twee auto's uit en wil ik een woonwerkcardan fiets!

ik ben dus al voorbereidend wat aan het rondkijken.....nu gaat het nog wel even duren want al met al is er nog niets eens aan de bouw begonnen maar ik wou toch avast wat informatie van jou hebben :)

zou je me wat info willen sturen en of je erg omhoog zit met de verkoop of dat je nog niet actief aan het verkopen bent?
Ook graag wat foto's....alleen al vanwege het feit dat ik hem echt heeeeel erg stoer vind uitzien!!!!...en onderhoudshistorie, staat van kuipwerk, kilometerstand, bijvoorbeeld :)

zou je mij wilen mailen op : mrstraver@yahoo.com

veel plezier met jullie kleine :)
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje: Ik heb een oude Kawa politie motor (model CHiPs) waarvan het windscherm kapot is. Het metalen deel is nog oké. Weet misschien iemand een adres waar ik een scherm (kunststof) kan laten maken?

Alvast bedankt,

JeDa

Dat is heel eenvoudig zelf te maken.
Plexiglas en sierranden zijn eenvoudig en op vele plaatsen verkrijgbaar.
Heb er destijds meerdere gemaakt voor m'n oude V7; ze gaan n.l erg makkelijk kaduuk.
 
polywell Assen maakt windschermen..heb ik ook een blauwe maandag gewerkt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan