Waar wonen we met zijn allen?????

Na wat rondzwervingen wegens studie in Tilburg en korte periode Zwolle nu alweer enige tijd terug in m'n vertrouwde omgeving regio Arnhem.
 
ik woon een eind bij iedereen uit de buurt namelijk Den Helder.
Maar je kan vanaf hier prima een rondje ijselmeer doen en vanaf Den Helder naar beneden rijden langs de kust door de kleine dorpjes is ook zeker een aanrader.
 
De omgeving waar ik met mijn R6 de boel onveilig maak is met name Venlo. :]

Zelf woon ik in Tegelen sinds het begin van dit jaar.
 
Het altijd mooie Raamsdonk! Precies een jaar geleden naartoe verhuisd vanuit het altijd rokerige Spijkenisse (Nabij Rotjeknorrrrrrr...). Nog wel regelmatig in die buurt te vinden trouwens...

:]
 
Nu nog in Rijswijk (ZH) vlakbij PPP ;( waar je ooit zo lekker kon :] . Maaruh over een jaar ga ik naar Zoetermeer verhuizen en dan woon ik dichterbij de eifel :? maar nog belangrijker dan kan ik mijn motor fatsoenlijk kwijt. Lekkah in een schuur achter het huis met een brede achterom. Beschadigde spiegels is dan verleden tijd tenzij een kneedown uit de hand loopt uiteraard. :+
 
Naast de buren (en die wonen in utreg) maar ben opgegroeid in Boxtel (tussen Eindhoven en 's Hertogenbosch).
Weet iemand trouwens waar de zachte G op het toetsenbord zit?
 
Ik ben uit Melbourne Australia waar de weegen lang en bochtig zijn. of een paar honder KM recht. Het land waar 1000Km is een mooie dag rijden, en waar motorracers van daan kommen. En we rijden het hele jaar door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan