Waar worden de meeste motoren gestolen

Ular Sendok

Die hard MF'er
11 apr 2007
841
10
Achterhoek
Hallo allemaal,

Helaas lezen we veel te vaak dat er weer een eigenaar onvrijwillig gescheiden is van zijn trotse tweewieler. Nu ben ik eigenlijk benieuwd of dat er nou aan ligt dat ze gewoon aan de straat staan, in een parkeer garage of ook in een prive garage(box)

Deze laatste lijkt mij de meest gunstige stallingsplaats omdat hij niet zichtbaar is vanaf de straat maar aan de andere kant ook weer ongunstig omdat ze betreffende crimineel dan ook uit het zicht de sloten kan verwijderen.

Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
Als je het echt wil weten: er bestaat een topic: overzicht van gestolen motoren, daar staat omschreven waar de betreffende motor is gestolen.

Op deze manier ben ik bang dat je niet veel wijzer zult worden, er zal vooral met onderbuikgevoelens gegooid worden :)
 
Zelf ben ik best een beetje creatief en speel met de gedachte van een oplossing voor de garagebox.
Heeft weinig zin om iets te bedenken dat niet nodig is, toch?
 
Ik vermoed (maar weet niet zeker) dat de meeste motoren op straat gestolen worden, iig niet van achter een deur.
 
Ach, als de motor maar waardevol genoeg is gaan dieven tegenwoordig desnoods door gewapend beton heen om hem te jatten. Je kan er wel vanuit gaan dat de diefstal cijfers gelijk lopen met die van andere producten. Dus waar veel TV's gestolen worden kan je je motor ook maar beter in bed parkeren..

fb344f4fb4d309882d64ef6bdf6bbd62-guy-spooning-with-motorcycle.jpg


Het grootste gevaar tegenwoordig is dat er meer bendes werkzaam zijn. Met 3>4 man kan je een motor met sloten en al zo in een busje schuiven, of ze slijpen alleen het grond/muuranker door en tillen hem zo mee.
 
Ach, als de motor maar waardevol genoeg is gaan dieven tegenwoordig desnoods door gewapend beton heen om hem te jatten. Je kan er wel vanuit gaan dat de diefstal cijfers gelijk lopen met die van andere producten. Dus waar veel TV's gestolen worden kan je je motor ook maar beter in bed parkeren..

[afbeelding]

.

_O-
 
Hallo allemaal,

Helaas lezen we veel te vaak dat er weer een eigenaar onvrijwillig gescheiden is van zijn trotse tweewieler. Nu ben ik eigenlijk benieuwd of dat er nou aan ligt dat ze gewoon aan de straat staan, in een parkeer garage of ook in een prive garage(box)

Deze laatste lijkt mij de meest gunstige stallingsplaats omdat hij niet zichtbaar is vanaf de straat maar aan de andere kant ook weer ongunstig omdat ze betreffende crimineel dan ook uit het zicht de sloten kan verwijderen.

Iemand een idee?

Op wie is de tweewieler trots? Op zijn eigenaar?

:+
 
De veiligste plek om een motor te stallen is in een zeecontainer plaatsen met rondom de container 230 stroom erop en camera's en prikkel draad + een paar herders honden .
 
Terug
Bovenaan Onderaan