Waar zal je de motor beslist niet neerzetten?

Rob_V

MF'er
25 jul 2006
99
0
Waalwijk
Hey,

Zoals iedereen weet worden er in deze periode steeds meer motoren gestolen.
Nu is de vraag, waar parkeer je de motor beslist niet?
En als je toch ergens in die buurt moet zijn waar dan wel?

Kortom waar zijn jou ervaringen om je motor op een openbare plek veilig te parkeren.
En natuurlijk zonder beboet te worden :}
 
Overal waar er een meer begerenswaardige motor naast staat. En dat is in mijn geval (Honda Revere uit '96) al snel het geval natuurlijk. Dan is een stuurslot ook voldoende O-)
 
het maakt niet zo veel uit, vaak is het gewoon een loterij waarbij je kan verliezen, mijn motor staat regelmatig geparkeerd in de randstad, je moet vooral alert zijn op die gasten die lang achter je aanrijden en je volgen......tot aan de plek waar je motor staat.
 
het maakt niet zo veel uit, vaak is het gewoon een loterij waarbij je kan verliezen, mijn motor staat regelmatig geparkeerd in de randstad, je moet vooral alert zijn op die gasten die lang achter je aanrijden en je volgen......tot aan de plek waar je motor staat.

Voor een kroeg waar je geen zicht hebt op de fiets, hangplek of buurthuis. Mooiste is natuurlijk naast een plisiebureau, maar die heb je niet overal en is geen garantie tegen diefstal. :]
 
zeker zo,n mooie BMW , die wil toch iedereen....


en nu zeker afwachten hoe lang het duurt? :P ;)

259368_her-mit-chips--bier-und-fer.jpg
 
Drukke winkelstraat...

Ieder keer zijn dr nog van die pappa's en mamma's die het leuk vinden om hun kind op mijn R zessie te zetten.

Fuck een eind op...loop door naar zo'n heen en weer geval waar je €0,50 in moet gooien...zijn de kindertjes ook weer blij.
En als je dr iets van zegt krijg je nog een verbaasde blik ook... -O-
 
Drukke winkelstraat...

Ieder keer zijn dr nog van die pappa's en mamma's die het leuk vinden om hun kind op mijn R zessie te zetten.

Fuck een eind op...loop door naar zo'n heen en weer geval waar je €0,50 in moet gooien...zijn de kindertjes ook weer blij.
En als je dr iets van zegt krijg je nog een verbaasde blik ook... -O-


Zit jij je kinderen op hun auto :+ eens kijken hoe snel ze het verleren :Y
 
er schijnt een wet te zijn die je toestaat mensen die op je motor zitten en daar dus geen eigenaar van zijn (hè, hè,'t is gvd de jouwe)en daar dus ook niet op horen dat je die mensen mag mishandelen (blonde geile wijven niet te na gesproken uiteraard), dat schijnt dus, maar ik ben niet zeker.
ooh ja, waar je je motor nooit moet zetten, is onder de kont van een dief ( als alternatief mag je de kont kiezen van zo'n geil bla, bla bla, en mocht die blonde niet direct voorhanden zijn, dan mag er uitzonderlijk van kleur veranderd worden, dus roodharig, zwartharig of zo)
 
Nee, daar zit namelijk het meeste tuig.


En dan bedoel ik eens niet de dienders :(
euh



Steeds meer diefstallen uit politiekantoren

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_238010.html?wt.bron=hlnRPArtikels
Het aantal diefstallen uit politiekantoren is sterk gestegen.
Het aantal diefstallen uit politiekantoren steeg tussen 2000 en 2005 met 39 procent. In Vlaanderen prijkt de provincie Antwerpen voor dit soort misdaad helemaal bovenaan. In België wordt Antwerpen alleen geklopt door Brussel-hoofdstad.

Sterke stijging
Tussen 2000 en 2005 hadden 1.529 diefstallen uit politiekantoren plaats. Het aantal steeg in die periode met 39 procent, tot 325 in 2004. Het echte "topjaar" was evenwel 2001, met 338 diefstallen en inbraken samen. Dat blijkt uit het antwoord van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael op een vraag van volksvertegenwoordiger Stijn Bex (Spirit). In de gemeten periode ging het in vier op vijf gevallen om gewone diefstallen. In 22 procent van de gevallen ging er een inbraak vooraf aan de diefstal. De dieven maken vooral munitie, wapens en communicatiemateriaal buit. (belga)
 
Terug
Bovenaan Onderaan